3463
Sök

Populäritet bland bilfolket - Kooz

Wankel-snubbe
325 Inlägg
20 augusti 2005
Trådstartare
Okej, nu kan jag inte vara tyst längre... skulle vara väldigt kul o veta varför 90% av alla med bilhobby inte tycker om Lukas Kooz bilar?? Man sitter och läser kommentarer om bilar och alla är fina och feta osv, men när man kommer till Kooz bilar så är det bara massa negativt.

Kan inte nån vara snäll och tala om vad som är problemet??

Självklart kan inte alla gilla dem, men just detta nerklanka hela tiden...

Mooseville Performance - Tegheim

Administratör
11 911 Inlägg
21 augusti 2005
Vem/vad är Lukas Kooz? smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

88 Inlägg
21 augusti 2005
(Chrizz- Lukas kooz har en lila Zelini..den som är i mitten på de 3 bilderna på start sidan.. han finns me på evenmang oxå..)

hmm..de här var en bra fråga.. men ja ska säga vad jag tycker iaf.
Jag tycker hans Zelini är fin att se på, på lånt håll.. och på nära håll så är de väl okey..men mkt av arbetet i bilen ser ut att vara B-produkter o lite slarvgjort.. så jag vet itne om ja ha så mkt till övers för han o hans Zelini.. men som sagt..snygg utifrån iaf! smile

Blue Queen

1 417 Inlägg
21 augusti 2005
hans zelini är väl en av de snyggast stylade bilar som finns!
numera tittar jag bara snett på celicor som står helt orginal tongue

Go Lukas! big_smile

Wankel-snubbe
325 Inlägg
21 augusti 2005
Trådstartare
Man hör ju väldigt ofta att han inte bygger sina bilar själv... vad grundas det på?

66 Inlägg
21 augusti 2005
att han får sponsring på grejorna måste väl betyda att han gör nånting rätt? eller?
men de får ju qvarnis oxå och hon fjäskar ju alla för så....

72 Inlägg
23 augusti 2005
Eftersom att alla sitter o klankar ner på Lukas bilar så tror jag att dom bara är avundsjuka... De är inge fel på hans bilar...

Personligen så är de inte min typ av bilar som jag tycker är jätte snygga.. Men man behöver inte klaga så mkt, som sagt så är ju smaken som baken, delad....

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
23 augusti 2005
Katten skrev:
Eftersom att alla sitter o klankar ner på Lukas bilar så tror jag att dom bara är avundsjuka... De är inge fel på hans bilar...

Personligen så är de inte min typ av bilar som jag tycker är jätte snygga.. Men man behöver inte klaga så mkt, som sagt så är ju smaken som baken, delad....

Mhmm. Såg ut som typ en stylad japanbil, lite allmännt "konstiga former" (enl. mig) men färgen var helfräch!

Se "citat">> Baken kan också vara hårig... Hähä

Corrado Club Sweden
73 Inlägg
23 augusti 2005
Bilarna var väl ganska häftiga när de kom. Men de ställs ju fortfarande ut i exakt samma utförande med exakt samma utrustning. Folk vill se förändring och nyskapande, får de inte det så blir det lätt att man kritiserar bilen. Tycker själv att Kooz bilar har varit med för länge på utställningarna.

Förstår att inte alla kanske kan byta bil lika ofta som Mr Fun. Men Kooz bilar börjar helt enkelt bli uttjatade.

MVH JP

Wankel-snubbe
325 Inlägg
23 augusti 2005
Trådstartare
drömmaren skrev:
Bilarna var väl ganska häftiga när de kom. Men de ställs ju fortfarande ut i exakt samma utförande med exakt samma utrustning. Folk vill se förändring och nyskapande, får de inte det så blir det lätt att man kritiserar bilen. Tycker själv att Kooz bilar har varit med för länge på utställningarna.

Förstår att inte alla kanske kan byta bil lika ofta som Mr Fun. Men Kooz bilar börjar helt enkelt bli uttjatade.

MVH JP

Det är ju ändå upp till vare och än... Om han vinner ju fortf priser med dom konstigt nog...

Wankel-snubbe
325 Inlägg
28 augusti 2005
Trådstartare
olagbg skrev:
han är inte från sthlm där är ett stort problem tror jag.......

hehe, va menar du då?

Corrado Club Sweden
73 Inlägg
4 september 2005
Tegheim skrev:
drömmaren skrev:

MVH JP

Det är ju ändå upp till vare och än... Om han vinner ju fortf priser med dom konstigt nog...

Precis, konstigt nog. Jävligt konstigt att han fortfarande vinner när det finns så många nya mycket fräschare.

161 Inlägg
8 september 2005
Kooz bor i Eksjö.. brukar vara här i Vetlanda med celinin ibland smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

Sök