tror det var när jag gick i nian eller nått så sa vi till en kille som gick i åttan att han skulle fila ekrarna på mopeden så det vart mindre luft motstånd så den skulle gå fortare, och det gick han ju så klart på och ringde senare på kvällen till en polare och frågade hur mkt han skulle fila dom
sen så drog vi den där klassikern om kolvuppstötarfjädern till samma kille och han gick på det med
sen så sa vi till en annan kille om hade en duett a-traktor att han skulle byta ut alla kylar slangar till koppar ledningar så skulle epan gå 20km/h fortare.. senare på kvällen så ringde även han till en polare och frågade vart man kunde köpa koppar ledningar haha
en dum sak som hände mig när jag var 15 år och åkte en honda mt5.. jag hade precis tankat och körde väll ett tag och sen efter ett tag så vägrade den att starta och jag kom alldrig på vad som var fel och sen lessnade jag och lät moppen stå 1 vecka, men sen skulle vi slanga den och köra en polares moppe (eftersom min var ny tankad när den slutade funka) men va fan då fanns det ju ingen soppa i min. då upptäckte vi att det var tanken som läkte och eftersom jag hade ny tankat när den slutade funka så kollade jag ju alldrig soppan då.... kan tillägga att det var jag som var den kunniga inom motorer utav dom jag umgicks med då så man kände sig redigt generad då haha
Senast redigerat av _Glenne_ (20 april 2007)
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!