jag och några polare kollade på övergivna byggnader å tog lite kort så i en av byggnaderna hittade vi en massa bilar en del va rätt nya 98-99 me sönderslagna rutor och väldigt dammiga tog reg nr men vet inte om jag får ge ut dom här ??
ska man ringa polis eller vad ska man göra ? får man hitte lön för sånt tro?
jag och några polare kollade på övergivna byggnader å tog lite kort så i en av byggnaderna hittade vi en massa bilar en del va rätt nya 98-99 me sönderslagna rutor och väldigt dammiga tog reg nr men vet inte om jag får ge ut dom här ??
ska man ringa polis eller vad ska man göra ? får man hitte lön för sånt tro?
Spännade. vad va det för bilar?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
polisen är det du ska ringa, då kan dom tala om ifall dom är stulna samt försäkringsbolag för var och en av bilarna. vet att det är hittelön om dom är stulna, jag fick en gång 300:-
skicka reggnummret till 71456 då får du reda på va som gäller.
impalan som e på gamla fordon på min sida är stulen för någon ägare efter farsan och ja sökte på reggnummret och nu står de att den e stulen och ägs av ett försäkringsbolag, (som ja inte kommer ihåg namnet på)
skicka reggnummret till 71456 då får du reda på va som gäller.
impalan som e på gamla fordon på min sida är stulen för någon ägare efter farsan och ja sökte på reggnummret och nu står de att den e stulen och ägs av ett försäkringsbolag, (som ja inte kommer ihåg namnet på)
okay ska knalla ner till snuten i morgon ingen som behöver reservdelar då innan jag går ner dit ??
Självklart ett snack med polisen. Åkt dit med dom och visat fyndet. Belöning/hittelön är ju svårt men visst har bilarna ett visst värde som du gott kunde få tagit del av eftersom bilarna kanske redan är ersatta med andra medel genom försäkringsbolag.
/Ena
Skynda dig att göra detta innan någon annan gör det.