139 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
"Din poäng: 242 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni."
Nu va jag faktiskt helt ärlig när jag gjorde detta. va ju ganska bra frågor tyckte jag. dett fick jag iaf.
Din poäng: 205 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
HAHA. inte fan trodde jag då det iaf. och ja jag har en tjej, men jag kan inte förstå varför?? mina armhålor är ju svettiga! fast jag tryckte i att det inte va okej med svett.
Din poäng: 93 Du är inte en man, men du är inte heller en pojke. Du befinner dig i gråzonen som kallas för 'kille'. Du gillar partydrinkar och har enbart fjun på kroppen
Tur att man fick mer än bruden iallefall då hehe mvh kimpa
Din poäng: 239 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 221 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!