3672
Sök

Broken-Arrow's M3 Breddade E30: Såld!!

735 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
Ja idag har det inte hänt så mycket men var iallafall och köpte lite rörkrökar så grenrören kan skruvas tillbaka som jag har borta för tillfället ska börja laga färdigt upp till turbon som ska i sen hade jag tänkt lite smidigare så har man bara att skruva dit allt senare
Senast redigerat av Broken-Arrow (9 maj 2007)

Born With Nothing..Die With Everything

735 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
Nu har man pysslat lite igen då passat in turbon möjligt om man är kinkig att man får laga om men som det är nu skulle det fungera helt ok,lite färgdamm på motorn men gör inget eftersom den ändå ska ur bilen
http://img393.imageshack.us/img393/9249/aug07006lr5.jpg
Senast redigerat av Broken-Arrow (8 mars 2008)

735 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Tråden läggs ner imorrn...

Amatör
453 Inlägg
13 maj 2007
Neeej, varför!?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
13 maj 2007
det är väl ändå onödigt att lägga ner den eller hmm

.......
2 655 Inlägg
13 maj 2007
nej B, lägg inte ner tråden, och nu när du har börjat me turbo grejerna så lägg ut lite mer bilder på de och döp om tråden till turbo så ska de nog bli vfart på tråden ska du se;). å duu, logga in på msn:p...

735 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:

Joo e väl så var lite deppig igår men vi kör väl på smile nya tag bara hehe

Larmtekniker
307 Inlägg
13 maj 2007
Nej tråden ska inte läggas ner, jag kollar här ofta men är tyvärr dålig på att skriva när jag kollar. Får bättra mig bara tråden hålls levande

/Wångstedt

/ Wången

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
13 maj 2007
Broken-Arrow skrev:
Team-Adolfsson skrev:

Joo e väl så var lite deppig igår men vi kör väl på smile nya tag bara hehe

Känt samma sak.. jag ska ju resa bort så funderar på att lägga ner tråden och förnya den när man kommer hem.. men är bara borta en vecka så man får hoppas på några kommentarer efter man kommit hem big_smile
Din tråd ska hållas vid liv! vill se bilen i helhet sen! så kämpa på smile
mvh kimpa

735 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Tack grabbar för ert stöd det värmer fint smile

735 Inlägg
17 maj 2007
Trådstartare
Nu har man inte varit i garaget på ett par dagar när man inte mått så bra sad,,men idag blev det att pyssla lite för att få något annat att tänka på en stund,så jag målade upp fjäderbenen och plockade i koni stötarna,lite mera delar nu bara så är det nästan klart
http://img398.imageshack.us/img398/3621/fjderbenendz8.jpg

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
17 maj 2007
Broken-Arrow skrev:
Nu har man inte varit i garaget på ett par dagar när man inte mått så bra sad,,men idag blev det att pyssla lite för att få något annat att tänka på en stund,så jag målade upp fjäderbenen och plockade i koni stötarna,lite mera delar nu bara så är det nästan klart

http://www.imagewoof.com/view_thumb/da3561408/fjäderbenen.jpg

Ojoj lite småpill wink hehe
Hoppas att du kryar på dig nurå smile
Mvh kimpa

735 Inlägg
17 maj 2007
Trådstartare
kimpan_90 skrev:
Broken-Arrow skrev:

http://www.imagewoof.com/view_thumb/da3561408/fjäderbenen.jpg

Ojoj lite småpill wink hehe
Hoppas att du kryar på dig nurå smile
Mvh kimpa

Är inte sjuk eller så är med förhållandet med flickvännen som blivit lite tokigt oss emellan sad jadå lite småpill är det men men det går ju sakta framåt

735 Inlägg
21 maj 2007
Trådstartare
Ja idag fick man sina tonade blinkers glas från e36 tredje gången lyckades det efter felbeställning tidigare så har jag fått dom som är vid framlyktorna och det passar ju inte så bra hehe
http://img394.imageshack.us/img394/3981/blinkersyf9.jpg

735 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
Tjaa då fick man hem lite mer grejer 1st kränghämmare till bakvagnen,när den är monterad är det helt klart i den änden smile
http://img245.imageshack.us/img245/9305/liteblandat002zh0.jpg

även lite delar till framvagnen har beställts b.la bromssköldar fler bilder kommer!!!

ja då var krängisen monterad,bara en bult som måste bytas ut annars är bakvagnen helt klar nu kan man koncentrera sig på framvagnen smile

735 Inlägg
6 juni 2007
Trådstartare
Nej men nu 1000 pers som kikat och ingen som kan säga något tongue man bits ju inte direkt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 juni 2007
man vet ju alldrig, du kanske hoppar ut ur skärmen och biter en wink hehe nä skämt & sido... bli bra det där.. keep up the good work smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 juni 2007
ser att det verkar som det börjar rulla på här igen big_smile
kul att se att det händer saker med bilen smile blir redigt nice

735 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
man vet ju alldrig, du kanske hoppar ut ur skärmen och biter en wink hehe nä skämt & sido... bli bra det där.. keep up the good work smile

Tack tack smile måste ta med kameran till garaget bara och fixa några nya pics man har varit lite slö med det

735 Inlägg
7 juni 2007
Trådstartare
Team-Adolfsson skrev:
ser att det verkar som det börjar rulla på här igen big_smile
kul att se att det händer saker med bilen smile blir redigt nice

Händer lite smått hela tiden blir inte så mycket den här månaden bara tyvärr hmm är mycket grejer som behöver handlas och man har inte riktigt råd med allt på en gång sad idag skruvade jag iaf dit nya bromssköldarna på fjäderbenen så nästa steg blir nya topplagringar och lager
Senast redigerat av Broken-Arrow (8 juni 2007)

Sök