2525
Sök

Knäckande kommentarer

Elektriker
42 Inlägg
9 maj 2007
Ursäkta men vill inte blanda El med fordons...
+ dom som blir flygmekaniker går fordonsproget...

får man fråga vad du själv jobbar som?

Decibel skrev:
Jag brukar köra en standardfras på drägg på krogen.

Typ...

"" Du kommer då inte få något nobelpris ""

"" Raketforskning är inget för dig, så hämta nappflaskan och ge fan i damerna... ""

"" Antar att du är arbetslös, eller nyss gått ut el/fordon på gymnasiet, för smart är du inte ""
(credz till de som verkligen väljer utbildningen av intresse istället för att dom inte kommer in på annat dock).

"" Räcker verkligen soc-bidrag / a-kassa till att supa sig så korkad som du är ""

I 99% av fallen funkar det, hjälplösa idioter på krogen som försöker göra sig viktiga är vanligen lågt ställda i samhället, går att placera rätt enkelt med några slagdängor, har inte missat så ofta.

Sen har vi ju dessa brats, dom behöver man vanligen inte säga något till, dom sänker sig själv nästa gång dom öppnar truten, bara för att dom föddes med en silversked i rektum får dom automatiskt inte livserfarenhet och skinn på näsan. Sällan dom lyckas komma med konkreta argument i en diskussion förutom att missbruka ljudet iiiiiii
Senast redigerat av Richard_1 (9 maj 2007)

Lågt å Hårt

252 Inlägg
9 maj 2007
"Tuffare än körv" på lite lant svenska när man är inne i stan och stöter på någon "inneperson" :-)

//Janne

4 554 Inlägg
9 maj 2007
"hur lång är du"= idiotförklarad

hater
656 Inlägg
9 maj 2007
haha sköna kommentarer allihop... själv kör jag med

1. Säg åt din mamma att gå bort från min gatan om kvällarna, hon får inget ändå!

2. Vill du se din lägenhet så som du lämnade den?.... Aaa bra, knip käft då!

3. E du efterbliven eller?!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 123 Inlägg
9 maj 2007
Alecci skrev:
"Akta så jag inte hoppar upp och biter dig i hälsenan" funkade rätt bra i högstadiet när man var kortast av de korta (pga allergi, har växt till mig lite)...

Den var inte annat än klockren : )
Kul med korta som kan bjuda på sig själva.
Finns för många små och kaxiga som bara vill hävda sig för att dom är små.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
9 maj 2007
"Men titta vad katten har släpat in" är väl inte allt för ovanlig? Har inte använt den på krogen av ganska naturliga själ.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

2 123 Inlägg
9 maj 2007
Mäki skrev:
"Men titta vad katten har släpat in" är väl inte allt för ovanlig? Har inte använt den på krogen av ganska naturliga själ.

Du får ju inte ens gå på krogen : /

4 506 Inlägg
9 maj 2007
jag fick till en ganska safftig härom dagen till en klasskamrat. Men han var för korkad för att själv förstå det men rästen av klassen skrattade högt.
Killen har uppenbarligen inte alla hästar i stallet. Det är tänt men ingen hemma så att säga.

Minns ej vad vi tjöta om exakt men han höll på med sina vanliga små ryck och konstiga fråger och komentarer.

Så jag frågade han om inte blivit något uppfostrad av sin mamma&morfar.
killen fattade nada och fortsatte bara pladdra på om allt och inget..

Kan du andas kan du dö.

1 079 Inlägg
9 maj 2007
lelleal skrev:
Du måste va en abort som blivit född av misstag smile

Hehe har dragit en liknande "Du måste vara den första som överlevt en abort" vid några tillfällen det är inte populärt. En liten influens av spelet Duke Nukem, "youre an inspiration for birthcontrol" en annan är "your face, your ass whats the difference?"
Senast redigerat av Madhouse (9 maj 2007)

Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.

1 150 Inlägg
9 maj 2007
Madhouse skrev:
lelleal skrev:
Du måste va en abort som blivit född av misstag smile

Hehe har dragit en liknande "Du måste vara den första som överlevt en abort" vid några tillfällen det är inte populärt.

asså kanske den va de va en som sa så till en domare när vi spela hockey tongue

Herr
1 722 Inlägg
9 maj 2007
pUs skrev:
Mjaha, det här var ju en udda tråd.

Själv brukar jag mest gå ut på krogen för att ha kul , och jag finner inget nöje i att tjafsa med en massa packade bondlurkar som dels tycker det är kul att bråka, och som jag dessutom inte ens känner. "Skål" brukar fungera bra om någon ändå bara vill krångla.

Testa det, innan ni leker raketforskare själva. wink En fin titel eller ett statusfyllt jobb står inte nödvändigtvis i relation till hur intelligent personen är..

Agreed!

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

1 353 Inlägg
9 maj 2007
när jag läste den här tråden kom jag att tänka på en sak som brorsan sa förut.

en Polare till han hade nyss tagit körkort, och var ute och gled runt i sin farsas lite sportigare bil.

blir stoppad av en kvinnlig polis;

Polisen - Har du verkligen tillräckligt med skinn på näsan för att köra en sån här?
Han - Näe, men jag har en väldigt kraftig förhud!

Vet inte om det är sant eller ej, men rolig är den ;D

There's no replacement for displacement

4 506 Inlägg
9 maj 2007
Batta skrev:
när jag läste den här tråden kom jag att tänka på en sak som brorsan sa förut.

en Polare till han hade nyss tagit körkort, och var ute och gled runt i sin farsas lite sportigare bil.

blir stoppad av en kvinnlig polis;

Polisen - Har du verkligen tillräckligt med skinn på näsan för att köra en sån här?
Han - Näe, men jag har en väldigt kraftig förhud!

Vet inte om det är sant eller ej, men rolig är den ;D

HAHAHAHA den var underbar!!!

Kan du andas kan du dö.

845 Inlägg
9 maj 2007
HAHAHAHAAH har väldigt kraftig förhud.
hahaha big_smile

1 752 Inlägg
9 maj 2007
En som våran hanbollstränare brukade köra ibland om man inte riktigt förstod: Vart du verkligen färdigknullad!?

Tycker jag var/är förbannat roligt iaf!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 maj 2007
En kompis kläckte ur sig till en överförfriskad typ som stötte på henne. (Hon e bartender)
Han säger nåt sexistiskt och hon vass son faen: "Du skulle fan stoppas in och knullas om!"
smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
10 maj 2007
Här kommer en dräpare,till ngn som kommer sent på utsatt tid.

(börjar jobbet vid 09:00)
(Man jobbar som värst och så kommer morgondrivaren med kudden i ansiktet ut på golvet.)

-Du skulle ha vart här vid niotiden,värsta grejen hände. (och så ska man låta exhalterad,som värsta grejen har hänt)
Han: Vadå vad hände.??? (skit intresserad)
-Vi började jobba då.

Klockren peak till ngn som kommer sent, och varje gång jag dragit den. Så har jag aldrig fått ngn mot peak eller kommentar tillbaka.

Diesel is the blood of satan.

218 Inlägg
10 maj 2007
Hehe den här e inte helt lätt att slänga ur sig då man både måste ha lite tid utan att bli avbruten och hålla tungan rätt i mun, vilket inte alltid e lätt när man e på krogen.

Iaf...någon käftar eller nåt och när man får sin chans säger man helt enkelt. FAAN du e så jävla ful så när du föddes fick man kasta både dig och moderkakan i väggen för å se vad som skrek!

smile

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

Medlem 5280
552 Inlägg
10 maj 2007
Nått som brukar slinka ur mig är: Fan farsan din skulle runkat ut dig i slasken istället.
Än så länge så har alla tagit det på ett bra sätt men det kommer la en dag när man får känna på den hårda vägen..

Sök