kimpan_90 skrev:
tecman skrev:
1.8 mil låter som till mitt sommarjobb.. är ju inte så farligt. du får ju kanske dra av det på skatten nästa sommar då åxå..
och det börjar bli ruggigt sent att söka nu men lycka till!
skicka mail funkar det har jag gjort och jag fick bättre jobb än jag hade förväntat mig
finns det en mailadress till dom så är det väl lika bra att dom lär sig använda den till nåt vettigt. är ju samma sak som att skicka in med vanlig post. förutom att det är svårare att tappa bort på datorn.
Jo de stämmer bra de
jo jag vet..
men man har ju meckat bil hela skoltiden nu i 1an.. så man får väl mecka till grannarna.. har några bilar att byta kränngningshämmare.. men man vill ju tjäna lite stålar så det får väl bli klippa gräsmattan eller nåt
Jo de är det jag försökt säga till folk
mende funkar.. flera kompisar har skrivit mejl och fått bra jbb.. så de är bara att skriva till ställen..
men funderar typ på ica eller nåt liknande..
tackar för stödet:
mvh kimpa
Sitt inte där och häcka då ring till ica! de flesta affärer föredrar om man ringer eller går dit..mail brukar inte vara så uppskattat som jag nämnt tidigare. Man får inte ge sig om man inte får tag i chefen första gången man ringer utan bara fortsätta hela tiden.
Om du vill jobba med lackering så måste du ju först få erfarenheter innan någon vågar släppa dig lös på kundjobb osv.
Mitt tips om du vill jobba som lackerare förutom att gå lackeringslinje är att försöka komma in som lärling någonstans..du kanske inte får ut några pengar men du får erfarenhet som kan hjälpa dig nästa sommar etc.
"Liberty of thought is the life of the soul"