2912
Sök

Billig och bra lackerare i Skåne?

Rekondare
236 Inlägg
13 maj 2007
Trådstartare
Får snart hem mitt kjolpaket till bilen å undrar om ni vet någon billig å bra lackerare.. gärna i närheten av Hässleholm.

Annars så får man själv stå å måla med sprayburkar.. vilket inte blir allt för bra.. roll

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

Lackerare
159 Inlägg
14 maj 2007
Rubbster skrev:
Får snart hem mitt kjolpaket till bilen å undrar om ni vet någon billig å bra lackerare.. gärna i närheten av Hässleholm.

Annars så får man själv stå å måla med sprayburkar.. vilket inte blir allt för bra.. roll

Först av allt, gillar ditt ordspråk...he he smile

Sedan kommer jag själv ifrån skåne ( Malmö) men bor i halmstad just nu.

Tyvärr känner jag inte till så många lackerare i skåne, men håller med dig om att INTE göra det själv med sprayburkar.

Kolla på gula sidorna eller eniro om din lokala lackerare.

En sak man skall vara noga med, det är att det är en seriös lackerare som har garantier.....bara för att det kan vara billigt pris så kanske inte jobbet blir ordentligt gjort.

kan sammtidigt tipsa dig om mitt LackForum på: http://lackering.forum24.se/

Det handlar enbart om lackering.

Lycka till och hoppas att du hittar rätt lackerare inom kort :9

MVH
Morgan

BESÖK LACKFORUM PÅ: http://lackering.forum24.se/

Rekondare
236 Inlägg
15 maj 2007
Trådstartare
Tjena Morgan! har kollat runt på diverse lackfirmor här uppe.. men de vill ha mellan 8-10000kr att göra det.. har lite rabbat på ett ställe som heter Dahlströms i Hässleholm.. blir ev där.. men jag e ganska så van vid lackarbeten själv annars.. får se vad det blir.
Tack för svaret iaf smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

31 Inlägg
20 maj 2007
Tjena!

Du skulle kunna ringa till Sunnerbo Lack i Markaryd. Har dock ej haft möjlighet att titta närmare på några resultat ännu. Jag ska själv lämna in bilen där om ett par veckor.
Sök bara på hitta.se

Mvh
Jonas

Audiraggare

Sök