2298
Sök

reg bes på volvo 740 med v12 från mersa

2 Inlägg
14 maj 2007
Trådstartare
hej !

ett litet bygge  som började med en turbo motor men så kom jag över en v12! som jag har byggt in i volvon blev lite trångt men det gick allt när allt bygge var klart så var det dax för bil provningen allt är seriöst byggt inget kladd här inte  i alla fall dom fick spader när jag kom in va fan är det här sa han när han öppna motor huven var tvungen att ha papper på motor byte av  volvo??? , hur ska ja gör för att få den god :(känd? micke sad

1 567 Inlägg
14 maj 2007
turbo75 skrev:
hej !

ett litet bygge  som började med en turbo motor men så kom jag över en v12! som jag har byggt in i volvon blev lite trångt men det gick allt när allt bygge var klart så var det dax för bil provningen allt är seriöst byggt inget kladd här inte  i alla fall dom fick spader när jag kom in va fan är det här sa han när han öppna motor huven var tvungen att ha papper på motor byte av  volvo??? , hur ska ja gör för att få den god :(känd? micke sad

Är det ett skämt vad f** trodde du? det är nog ingen ide att äns försöka regga den.Kör med den på bana eller åk olagligt..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

207 Inlägg
14 maj 2007
besikta annars med orginalmotor:)

47 Inlägg
14 maj 2007
Trodde Du på allvar att du skulle kunna besiktiga med en V12:a???

Svensk Mästare i billjud 2009 & 2010
961 Inlägg
14 maj 2007
E Volvon under 88års modell samt v12 har kat och överskrider inte max hk/nm som där får högst vara i den så ska d kunna gå.. Finns på nätet om du googlar vilka krav där e om motorbyte smile

14 Inlägg
14 maj 2007
Gå in på sfro.com

Sök