3278
Sök

Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

Busdriver
389 Inlägg
15 maj 2007
fritzo skrev:
Tjejen kom hem en dag och berättade att hon hade sett en sån där bil jag gillar!

-Jaha, vaddå för nån sa jag.
-Ingen aning......men den var RÖD

Hon är lite lustig ibland.....

gammal klassiker smile , har hört liknande grejer från diverse kvinnfolk i mina dagar.

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
15 maj 2007
En tjejkompis satt och filosoferade för ett tag sen.Hon var väl lite halvfull när hon kom fram till att hennes bil har en tjänstevikt ca 1000 kg och har en maxlast på ca 300 kg(kommer inte ihåg vad den väger,tar bara som exempel).På nåt sätt kom hon fram till att om hon lastar den full,alltså slänger in 300 kg,så väger den 700 kg.Hon blev hyfsat utskrattad.

Stolt far till Freddy 18/12-08

The Sassy Bitch
198 Inlägg
15 maj 2007
Detta är juh ingen lögn direkt men en rolig historia(sann) smile

JAg hade förr en Golf II:a 5-dörrars sak. Nu var det så att yttrehandtaget på höger bakdörr var borta(sönder). Det gick juh att öppna dörren om man tryckte ner den lilla pluppen i dörren...men det gjorde det inte och ingen av oss fattade varför så....
MIn pojkvän (som förövrigt kallar sig utbildad bilmekaniker, då jag kan mer tongue) kulle fixa detta sa han...
han plockade isär heeela dörren höll på i ungefär 5timmar med detta och fick det inte att fungera...jag satt och skrattade smile
Sen kom även min pappa ochs kulle försöka men även han blev förbannad och svor ve och förbannelse över min "fina lilla golf" som det hette när han sa att jag skulle köpa den smile...Som om inte det skulle vara nog kom även min svåger in i bilden och även han skulle prova....MEN ICKE ingen fick det att fungera...Där stod nu 3 stora starka bilmekaniker som inte fick iordning på min goffe... 50min senare säger min syster...finns det inte barnlås på de dörrarna då¨?

Många skartt senare provar dem och se om det finns nått och jajjemensan!!!!!!!!!
på röda sekunder var nu dörren lagad *skrattar*
så där stog dom nu och hade en helt isärplockad golf helt i onödan.

*kan tala om att i detlaget så skarttar jag så jag viker mig och alla...ALLA skriker åt mig att hålla käften*

Sussolita-Sassy Bitch ;)

1 277 Inlägg
15 maj 2007
Sussolita skrev:

JAg hade förr en Golf II:a 5-dörrars sak. Nu var det så att yttrehandtaget på höger bakdörr var borta(sönder). Det gick juh att öppna dörren om man tryckte ner den lilla pluppen i dörren...men det gjorde det inte och ingen av oss fattade varför så....
MIn pojkvän (som förövrigt kallar sig utbildad bilmekaniker, då jag kan mer tongue) kulle fixa detta sa han...
han plockade isär heeela dörren höll på i ungefär 5timmar med detta och fick det inte att fungera...jag satt och skrattade smile
Sen kom även min pappa ochs kulle försöka men även han blev förbannad och svor ve och förbannelse över min "fina lilla golf" som det hette när han sa att jag skulle köpa den smile...Som om inte det skulle vara nog kom även min svåger in i bilden och även han skulle prova....MEN ICKE ingen fick det att fungera...Där stod nu 3 stora starka bilmekaniker som inte fick iordning på min goffe... 50min senare säger min syster...finns det inte barnlås på de dörrarna då¨?

Många skartt senare provar dem och se om det finns nått och jajjemensan!!!!!!!!!

*kan tala om att i detlaget så skarttar jag så jag viker mig och alla...ALLA skriker åt mig att hålla käften*

haha, ja det enklaste kan vara så jävligt alltså... smile

177 Inlägg
15 maj 2007
TheDeadDorkster skrev:
Tja.. det dummaste jag har hört på sistone var att en snubbe påstod att han satt farthållaren på 170 km/t och körde Luleå - Haparanda på 40 minuter. Med en S80 2,4D

Det roliga är att avståndet är 128 km.

Med lite enkel mattematik:
128/170 = 0,753 timmar.

60*0,75 = 45 minuter.

För att få snitthastigheten som han påstod skulle han ha snittat 192 km/t

Det kallar jag en riktigt bra snitthastighet för en bil som toppar exakt 200 km/t.

Jag vet en kille som har gjort Haparanda-Luleå på ca 40min han körde med sim Audi 80 från 88 el ngt tror jag men iaf han körde nog ca190 hela vägen. DOCK SANN HISTORIA!

Busdriver
389 Inlägg
15 maj 2007
Sussolita skrev:

varför skrattar du? du kom ju inte heller på vad felet va tongue

46 Inlägg
15 maj 2007
1* ett par polare sa att dom spann på attt fyra hjulen fast bilen är bakhjulsdriven:D

2* Lillebrosan kom ner en gång och frågade om vi bygger timme minut eller sekund bilar...fattade inte va han fick det ifrån

It`s not the fart that kills you it`s the smell
Projekttråd: http://forum.attitudemotorclub.com/view … 2867#72867

177 Inlägg
15 maj 2007
det var ca 5tiden på morgonen så det var inte en enda bil på vägen han behövde inte köra om någon eller liknande.

330 Inlägg
15 maj 2007
Sussolita skrev:

Haha,dom svåraste problemen har dom enklaste lösningarna.Men barnspärrarna fungerar väl bara innifrån?Dom har väl inget att göra med om man öppnar utifrån?Men jag kanske läste/fattade fel,kul var det i alla fall

volvoraggare
4 776 Inlägg
15 maj 2007
fritzo skrev:
Tjejen kom hem en dag och berättade att hon hade sett en sån där bil jag gillar!

hahaha den var fan klockren

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

31 Inlägg
15 maj 2007
hmm ja de där har man ju nästan gjort men bilen jag såg var silvrig *skrattar*

men mitt egna dummaste när det gäller bilar var då jag åkte till sambon och hans fars verkstad och det stog en mörk volvo där och sen gick jag o pratade med sambon o svärfar o kollar runt efter svärfars silvriga v70 ser den inte o börjar fundera på vems den mörka volvon var och tillsist häver jag ut mig- men vems e den mörka volvon?
sambon är den enda som är i närheten som tur är skrattar lite o säger att det är hans pappas men jag säger att ne de kan de ej vara den är ju silvrig... men nee tydligen så var det den mörka.. hmm hur man nu tar fel på en MÖRK blå och en silvirig bil vet jag ej men antar att jag hade fått totalt hjärnsläpp... smile

330 Inlägg
15 maj 2007
Haha,det är jobbigt med färger.Kom på en angående sånt.Det skulle vara is-sm för bilar här för några månader sen..Veckan innan så skulle en kompis gå till banken och kom sen tillbaka och säger:
"Vi måste gå upp på torget,det står rallybilar där.En blå Sierra och en röd S2:a."
Tydligen så stod den lokala arrangörsklubben på torget med några bilar för att promota tävlingen. Men när vi kom upp dit så var det tvärtom,plus att det stod en pippigul Amazon mittemellan som hon inte ens hade sett

543 Inlägg
15 maj 2007
kenny87 skrev:
Glempa156 skrev:
Bästa kommentaren jag har hört:
Kompis 1: Fy fan vad kallt, sätt på värmen för helvete!!
Kompis 2: Men jag har ju precis startat bilen, den måste få bli lite varm först.
Kompis 1: Men för fan, du har väl AC!!

Den är inte dålig wink Sen att jag hörde den live gör ju inte saken sämre lol

Jag var ju bara tvungen kenny.. big_smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

2 123 Inlägg
15 maj 2007
BadFiffi skrev:
hmm ja de där har man ju nästan gjort men bilen jag såg var silvrig *skrattar*

men mitt egna dummaste när det gäller bilar var då jag åkte till sambon och hans fars verkstad och det stog en mörk volvo där och sen gick jag o pratade med sambon o svärfar o kollar runt efter svärfars silvriga v70 ser den inte o börjar fundera på vems den mörka volvon var och tillsist häver jag ut mig- men vems e den mörka volvon?
sambon är den enda som är i närheten som tur är skrattar lite o säger att det är hans pappas men jag säger att ne de kan de ej vara den är ju silvrig... men nee tydligen så var det den mörka.. hmm hur man nu tar fel på en MÖRK blå och en silvirig bil vet jag ej men antar att jag hade fått totalt hjärnsläpp... smile

Har gjort samma sak.
Var dyngrak en gång och fick skjuts hem av polarens syrra i en blå Citroén av något slag.
Några dagar efter när jag är hemma hos polaren står det en blå Citroén på uppfarten så när jag klivar in så frågar jag: Vem är det som är lika dum som din syrra och kör Citroén ?
Fick svaret att det var hans syrras bil som jag hela tiden trodde var silver.
Snacka om bortgjord : /

Modell & modeskribent
280 Inlägg
18 maj 2007
"Har man stora bröst som mig så får man inga böter så jag kan köra som jag vill.."

Jo men vist säger jag bara ^^ Hon kan ju föröska med det wink
Senast redigerat av Janina (18 maj 2007)

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

3 627 Inlägg
18 maj 2007
Janina skrev:
"Har man stora bröst som mig så får man inga böter så jag kan köra som jag vill.."

Jo men vist säger jag bara ^^ Hon kan ju föröska med det wink

Haha.. låter som en typisk Svensk Blondin ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

184 Inlägg
18 maj 2007
Niklasw skrev:
Detta gäller prat kring 2,2L femman som sitter i gamla Audi S4. Då yttrar sig någon och säger att:" en sån där har min brorsans bästa kompis lyft ner sin Audi, fast de har tagit bort en cylinder för att få mer vrid"................

Hahaha. Å dra åt helvete vikken stjärna:D Den var bra

MvH: Johan

Whitetrash
589 Inlägg
18 maj 2007
fritzo skrev:

Min dam brukar säga att "där är ju en sån bil som du har",
då kan det va en 740/760/940/960/V70 osv..ja alla olika volvomodeller tongue

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 maj 2007
__Marcus skrev:
fritzo skrev:

var glad att hon inte pekar på en saab min tjej brukar ha fel på  alla bilmärken  utom toyota

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Whitetrash
589 Inlägg
18 maj 2007
ironhead skrev:
__Marcus skrev:
fritzo skrev:

var glad att hon inte pekar på en saab min tjej brukar ha fel på  alla bilmärken  utom toyota

Hehe jo men det har hon gjort någon gång, men det händer inte igen cool

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

Sök