Detta är juh ingen lögn direkt men en rolig historia(sann)
JAg hade förr en Golf II:a 5-dörrars sak. Nu var det så att yttrehandtaget på höger bakdörr var borta(sönder). Det gick juh att öppna dörren om man tryckte ner den lilla pluppen i dörren...men det gjorde det inte och ingen av oss fattade varför så....
MIn pojkvän (som förövrigt kallar sig utbildad bilmekaniker, då jag kan mer
) kulle fixa detta sa han...
han plockade isär heeela dörren höll på i ungefär 5timmar med detta och fick det inte att fungera...jag satt och skrattade
Sen kom även min pappa ochs kulle försöka men även han blev förbannad och svor ve och förbannelse över min "fina lilla golf" som det hette när han sa att jag skulle köpa den
...Som om inte det skulle vara nog kom även min svåger in i bilden och även han skulle prova....MEN ICKE ingen fick det att fungera...Där stod nu 3 stora starka bilmekaniker som inte fick iordning på min goffe... 50min senare säger min syster...finns det inte barnlås på de dörrarna då¨?
Många skartt senare provar dem och se om det finns nått och jajjemensan!!!!!!!!!
på röda sekunder var nu dörren lagad *skrattar*
så där stog dom nu och hade en helt isärplockad golf helt i onödan.
*kan tala om att i detlaget så skarttar jag så jag viker mig och alla...ALLA skriker åt mig att hålla käften*