3562
Sök

Moderatorer?

4 554 Inlägg
17 maj 2007
hehe i brist på annan syssla gör iaf jag sånt. ser bättre ut och det blir inga missförstånd

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 maj 2007
loudness skrev:
hehe i brist på annan syssla gör iaf jag sånt. ser bättre ut och det blir inga missförstånd

Tack för initiativet. wink Dock stavade jag faktiskt fel med flit vid det här tillfället, jag försökte måla upp bilden av en riktigt frustrerad liten lirare bakom sitt tangentbord. Kanske inte lyckades riktigt.

Mitt råd är i så fall att du kollar in lite särskrivna och felstavade rubriker istället. "Inför grill sesången" och andra höjdare figurerar alltjämt ute på sammanfattningssidan.

4 554 Inlägg
17 maj 2007
pUs skrev:
loudness skrev:

Tack för initiativet. wink Dock stavade jag faktiskt fel med flit vid det här tillfället, jag försökte måla upp bilden av en riktigt frustrerad liten lirare bakom sitt tangentbord. Kanske inte lyckades riktigt.

Mitt råd är i så fall att du kollar in lite särskrivna och felstavade rubriker istället. "Inför grill sesången" och andra höjdare figurerar alltjämt ute på sammanfattningssidan.

haha du lyckades nästan övertyga mej, va nästan inne på att byta ut dåliga mot bra i din tråd.

rättar ju dom stavfelen man ser blir ju bra mycke jobb och skumma igenom alla.

113 Inlägg
17 maj 2007
loudness skrev:
haha du lyckades nästan överyga mej, va nästan inne på att byta ut dåliga mot bra i din tråd.

wink

4 554 Inlägg
17 maj 2007
Tusan tongue

*Redigerat av spökmoderator* mohahaha

7 120 Inlägg
17 maj 2007
loudness skrev:
haha du lyckades nästan överyga mej, va nästan inne på att byta ut dåliga mot bra i din tråd.

wink

Sen när blev mig , mej? big_smile

4 554 Inlägg
17 maj 2007
gaah:) jag vet jag skriver själv som en kratta men gör så gott jag kan för att rätta till min agena och andras småfel

113 Inlägg
17 maj 2007
Aerodynamik skrev:
loudness skrev:

wink

Sen när blev mig , mej? big_smile

ja där åkte jag också dit.. lol
Senast redigerat av TommyGT (17 maj 2007)

4 554 Inlägg
17 maj 2007
låser nog snart denna tråden får nog bli lite mer seriöst snack nu...

113 Inlägg
17 maj 2007
ahh du/ni gör ett bra jobb iallafall *smörar lite*

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
17 maj 2007
Ok, det ska bli seriöst nu, jag lovar.

Senast lovprisat och hyllat av en enig Moderatorkår (Idag 11:47:52)

Svindåre
1 433 Inlägg
17 maj 2007
om jag skulle bli moderatorskulle jag ta över garaget... banna alla andra moderatorer och bli allmänt otrevlig...näädå tongue

men hur många är det nu som är moderator? chrizz är ju admin, sen fanns det bara sharky å redbull som moderatorer när jag startade mitt konto.
Senast redigerat av ErskPersk (17 maj 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

4 571 Inlägg
17 maj 2007
ErskPersk skrev:
om jag skulle bli moderatorskulle jag ta över garaget... banna alla andra moderatorer och bli allmänt otrevlig...näädå tongue

Ta över blir svårt roll

Chrizz och Redbull är admins och har mkt högre befogenheter så det blir svårt

Svindåre
1 433 Inlägg
17 maj 2007
Izual skrev:
ErskPersk skrev:

Ta över blir svårt:cool  roll

Chrizz och Redbull är admins och har mkt högre befogenheter så det blir svårt

ok redbull å då wink

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Skogs Arbetare
413 Inlägg
17 maj 2007
vet ni inte själva hur många som är moderatorer elle??

Go For It!!

FreddeK
17 maj 2007
Trådstartare
Tjänar man några pengar som moderator eller håller liraren pengarna för sig själv?

12 086 Inlägg
17 maj 2007
Jag skrev ett mail till chrizz och sa att jag va intreserad av att bli moderator.. fick inte änns ett svar. Så mkt för den..

Kettunen
17 maj 2007
Trådstartare
Men det var Chrizz som startade hela den sajten va?

Sleeper
3 084 Inlägg
17 maj 2007
lite status och vara moderator, man spenderar ju mycket tid och sitta läsa skit på forumet (och skriva skit tongue). Men ehh palla sitta låsa trådar det gör moderatorerna bra wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

7 120 Inlägg
17 maj 2007
Kettunen skrev:
Men det var Chrizz som startade hela den sajten va?

Japp

Sök