2635
Sök

Moderatorer?

3 295 Inlägg
17 maj 2007
tror nästan att det bara var "Chrizz" som styrde och ställde på garaget.org eller som det hette då "www.chrizz.nu" när jag reggade mej på denna otroligt beroende sajt!

bra jobbat!!

MVH Johan

4 571 Inlägg
17 maj 2007
Freddeponken skrev:
Tjänar man några pengar som moderator eller håller liraren pengarna för sig själv?

Nej det gör vi inte , iaf inte jag tongue

Sleeper
3 084 Inlägg
17 maj 2007
Izual skrev:
Freddeponken skrev:
Tjänar man några pengar som moderator eller håller liraren pengarna för sig själv?

Nej det gör vi inte , iaf inte jag tongue

ära och gratis gorg T-shirtar skulle jag tippa på smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 297 Inlägg
17 maj 2007
Tycker i allmänhet att moderatorerna gör ett bra jobb på denna sida. Inte några onödiga påhopp som det lätt blir med små maktgalna människor smile finns en person som är aktiva i forumet som jag aldrig skulle vilja se som moderator(han är dock moderat) :ppp ingen nämd ingen glömd smile

4 571 Inlägg
17 maj 2007
Sushikocken skrev:
ära och gratis gorg T-shirtar skulle jag tippa på smile

Stämmer bra det big_smile

Administratör
11 960 Inlägg
17 maj 2007
JapMax skrev:
Jag skrev ett mail till chrizz och sa att jag va intreserad av att bli moderator.. fick inte änns ett svar. Så mkt för den..

Har nog missat det, men även om jag hade sett det hade jag nog ignorerat antar jag. Folk skriver till mig då och då och visar intresse, men det har ännu inte gått vägen för nån vad jag kan minnas. Alla moderatorer är "handplockade" (förut sharky som visade intresse för lägensen är jag ställde frågan i forumet).

Det är inte menat att vara drygt eller elakt eller nått sånt för att jag inte svarar, jag vet bara inte vad jag ska svara riktigt, så jag låter bli istället smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 960 Inlägg
17 maj 2007
Freddeponken skrev:

Det är helt frivilligt att vara moderator, och man har inga plikter what so ever så jag ser inte varför nån skulle få betalt. De får så mycket annat istället som uppskattning t.ex. och nöjet att bestämma lite smile + tröjor också som nån annan skrev. Men som sagt, det är helt frivilligt för moderatorerna, jag måste... annars måste jag sälja bilen, lägenheten och prostituera katten. tongue

Kettunen
17 maj 2007
Trådstartare
chrizz skrev:
Freddeponken skrev:

Det är helt frivilligt att vara moderator, och man har inga plikter what so ever så jag ser inte varför nån skulle få betalt. De får så mycket annat istället som uppskattning t.ex. och nöjet att bestämma lite smile + tröjor också som nån annan skrev. Men som sagt, det är helt frivilligt för moderatorerna, jag måste... annars måste jag sälja bilen, lägenheten och prostituera katten. tongue

HAHA Prostituera katten tongue

9 108 Inlägg
6 april 2008
I'm moderator on Swedens biggest car-forum and all I got was this lousy pikéskjorta and some nyckelbands wink

Gammal tråd, hoppas det är ok att jag lyfter den. Jag kommer ihåg att jag läste en tråd som Chrizz startat för länge sedan där det stod att han sökte moderatorer, och det var man ju sugen på så jag slängde iväg ett mail. Fick som svar att tråden varit över ett år gammal och att det inte behövdes längre, oops tänkte jag big_smile Dock behövde han fler några månader senare och då kom mitt namn upp.

Det finns 10 moderatorer inkl Chrizz för tillfället, några mer aktiva än andra.
In order of appearance (i hyfsad ordning tror jag):
Chrizz
Redbull
JoNte
Goffen
Sharky
Izual
MilleN
loudness
Alecci
Phaetoon

Jag tycker för övrigt att det bästa med att vara Moderator är att man kan redigera sina inlägg utan att det står "senast redigerat" osv under haha, det ger oss extra chanser att korrigera dåliga inlägg utan att det märks wink

3 113 Inlägg
6 april 2008
MilleN skrev:
Jag tycker för övrigt att det bästa med att vara Moderator är att man kan redigera sina inlägg utan att det står "senast redigerat" osv under haha, det ger oss extra chanser att korrigera dåliga inlägg utan att det märks wink

hahaa.. "like the power of god" säger jag bara.. big_smile helt otroligt

Semper Fi

Administratör
11 960 Inlägg
6 april 2008
MilleN skrev:
I'm moderator on Swedens biggest car-forum and all I got was this lousy pikéskjorta and some nyckelbands ;)

Gammal tråd, hoppas det är ok att jag lyfter den. Jag kommer ihåg att jag läste en tråd som Chrizz startat för länge sedan där det stod att han sökte moderatorer, och det var man ju sugen på så jag slängde iväg ett mail. Fick som svar att tråden varit över ett år gammal och att det inte behövdes längre, oops tänkte jag :D Dock behövde han fler några månader senare och då kom mitt namn upp.

Chrizz
Redbull
JoNte
Goffen
Sharky
Izual
MilleN
loudness
Alecci
Phaetoon

Jag tycker för övrigt att det bästa med att vara Moderator är att man kan redigera sina inlägg utan att det står "senast redigerat" osv under haha, det ger oss extra chanser att korrigera dåliga inlägg utan att det märks ;)

Goffen är moderator också, och även administratör numera, dvs han kan låsa bilar och sånt också (så, nu är det officiellt också att gorg har en ny admin :)

3 113 Inlägg
6 april 2008
det va en nyhet som hette duga.. grattis till befordran Goffen big_smile

Semper Fi

volvoraggare
4 776 Inlägg
6 april 2008
så chrizs kan sen ba  ta pension och luta sig tillbaka sen då eller. eller måste du hålla i trådarna fortfarande

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Administratör
2 980 Inlägg
6 april 2008
Ja jag får väl tacka. Och buset "ja ni vet vem ni är" se upp det är en ny sheriff på gorg.... smile

En kopp av den svarta såsen...

5 198 Inlägg
6 april 2008
chrizz skrev:
MilleN skrev:
I'm moderator on Swedens biggest car-forum and all I got was this lousy pikéskjorta and some nyckelbands wink

Gammal tråd, hoppas det är ok att jag lyfter den. Jag kommer ihåg att jag läste en tråd som Chrizz startat för länge sedan där det stod att han sökte moderatorer, och det var man ju sugen på så jag slängde iväg ett mail. Fick som svar att tråden varit över ett år gammal och att det inte behövdes längre, oops tänkte jag big_smile Dock behövde han fler några månader senare och då kom mitt namn upp.

Chrizz
Redbull
JoNte
Goffen
Sharky
Izual
MilleN
loudness
Alecci
Phaetoon

Goffen är moderator också, och även administratör numera, dvs han kan låsa bilar och sånt också (så, nu är det officiellt också att gorg har en ny admin smile

HAr han min andra bilnyckel,, som jag saknar ?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 april 2008
gamlingen skrev:
chrizz skrev:
MilleN skrev:

Chrizz
Redbull
JoNte
Goffen
Sharky
Izual
MilleN
loudness
Alecci
Phaetoon

Goffen är moderator också, och även administratör numera, dvs han kan låsa bilar och sånt också (så, nu är det officiellt också att gorg har en ny admin smile

HAr han min andra bilnyckel,, som jag saknar ?

lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

9 108 Inlägg
6 april 2008
chrizz skrev:

Jag skrev med han lite högre upp, trodde han varit med länge smile

För övrigt blir jag frilansande soffliggare/MSN-ingenjör snart så då skulle jag kunna tänka mig en 8-timmarstjänst eller möjligtvis jour dygnet runt med fullt betalt wink

3 714 Inlägg
8 oktober 2008
om man får så skulle jag kunna tänka mig att hålla ordning i forumet men ni kanske har tillräckligt med moderatorer?

jag sitter ju bara hemma å slöar ändå big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Sök