MeloveGolf skrev:
-Bergan- skrev:
Jag skulle nog inte köpa en vr6:a. Visst de låter bra o går fint men de kan krabba nåt jävulskt och det kan kosta satan.
Jag jobbade på V.A.G-verkstad innan och det var ofta bilar med vr6:an inne. Allt från småfel till
generalras!!!
Men klart e man bra på att skruva eller bara förbannat tät så kan man ju köpa de
småfel händer alla bilar.....kosta satan beror på vad man klarar själv och inte ta tex
dom omtalade kamkjedjorna som börjar rassla (Har börjat smått på min) VAG
tar mellan 15-20.000....delarna i sig självt kostar 2500kr och i 70% av fallen visar det sig att bara hydral-spännaren/skenorna var sliten/Slitna = 500kr + att motorn kan vara kvar i bilen...
1.8T är nog inte mkt skottsäkrare än en vr6:a skillnaden är att vr6:an låter fan så mycket bättre!...
Hehe, mjo VAG är ju rätt dyra.
Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!