2688
Sök

Värdet på garaget.org

16 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
Hej,

Surfade runt lite och tänkte kolla vad marknadsvärdet kunde ligga på garaget.org!

The estimated value of http://garaget.org is: $106,400 dollar

This value is calculated based on several factors shown above, including: Links, Traffic (Alexa), age of the domain, site category, domain keyword popularity, and overall occurrences of the domain name on the web.

Ni ska ha en stor eloge ni som jobbar med detta forum som har blivit Sveriges bästa om du frågar mig big_smile

Tycker vi kan hylla initiativtagarna lite i denna tråd!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
29 maj 2007
chrizz får ut en fin pension sen wink

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2007
Ärligt talat tror jag det är värt mycket mer än så, men det är och andra sidan aldrig värt mer än vad någon är villig att betala smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

1 174 Inlägg
29 maj 2007
chrizz skrev:
Ärligt talat tror jag det är värt mycket mer än så, men det är och andra sidan aldrig värt mer än vad någon är villig att betala smile

Bra citerat chrizzz xD
Senast redigerat av Akka (29 maj 2007)

2 911 Inlägg
29 maj 2007
Ser nog inga problem i att sälja det för 5-10 miljoner, cirkus.

16 Inlägg
29 maj 2007
Trådstartare
Decibel skrev:
Ser nog inga problem i att sälja det för 5-10 miljoner, cirkus.

Förmodligen inte:)
Såg på samma sida att blocket var värderat till ungefär 7milj dollar.

205 Inlägg
29 maj 2007
raditz84 skrev:
Hej,

Surfade runt lite och tänkte kolla vad marknadsvärdet kunde ligga på garaget.org!

The estimated value of http://garaget.org is: $106,400 dollar

This value is calculated based on several factors shown above, including: Links, Traffic (Alexa), age of the domain, site category, domain keyword popularity, and overall occurrences of the domain name on the web.

Ni ska ha en stor eloge ni som jobbar med detta forum som har blivit Sveriges bästa om du frågar mig big_smile

Tycker vi kan hylla initiativtagarna lite i denna tråd!

Får man fråga vart man kollar hur mycket sidor är värda?

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2007
Alexa har han kollat på, men jag skulle inte lägga nån större vikt på värdesättningen där faktiskt. 7 miljoner dollar för blocket.se? Jag slår till direkt isåfall... smile

Sleeper
3 084 Inlägg
29 maj 2007
ja... den är nog värd mer sen stiger ju antalet besökare lavinartat har för mig det var nått på 3x.000 medlemmar då jag gick med..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

645 Inlägg
29 maj 2007
chrizz skrev:
Alexa har han kollat på, men jag skulle inte lägga nån större vikt på värdesättningen där faktiskt. 7 miljoner dollar för blocket.se? Jag slår till direkt isåfall... smile

Jag är bara nyfiken, skulle du vilja sälja garaget för... Låt oss säga... 3mill? Eller tycker du jobbet är ovärderligt och säljer när du _VERKLIGEN_ har tröttnat på de?

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2007
M1cha skrev:
chrizz skrev:

Jag är bara nyfiken, skulle du vilja sälja garaget för... Låt oss säga... 3mill? Eller tycker du jobbet är ovärderligt och säljer när du _VERKLIGEN_ har tröttnat på de?

3 miljoner är ett skambud för en sida av den här storleken, så jag skulle neka utan att ens fundera smile

Lägg på en nolla där så ska jag fundera på det smile

353 Inlägg
29 maj 2007
hur mycket tjänar du på sidan idag?

Enjoy....

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
29 maj 2007
En stor eloge till er alla som jobbar med garaget, utan er så hade det aldrig funnits. big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

514 Inlägg
29 maj 2007
Och en stor eloge till alla oss användare. För utan oss så skulle nog inte garaget funnits heller wink

old volkswagens never die they just get lower

Administratör
11 899 Inlägg
29 maj 2007
Ormfn skrev:
Och en stor eloge till alla oss användare. För utan oss så skulle nog inte garaget funnits heller wink

Håller med dig helt smile

*bugar och bockar*

smile

2 201 Inlägg
29 maj 2007
garaget är utan tvekan den bästa sidan

358 Inlägg
29 maj 2007
garaget.org är för bra, sitter vid den här sidan alldeles för mkt!
Senast redigerat av SwenssonGTI (29 maj 2007)

796 Inlägg
29 maj 2007
SwenssonGTI skrev:
garaget.org är för bra, sitter vid den här sidan alldeles för mkt!

håller med dig helt SwenssonGTI big_smile

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Colaberoende
1 219 Inlägg
29 maj 2007
Ca 80% av mitt surfande är vid Garaget.org. Det säger en hel del om vad jag tycker om sidan.

Denna sidan får inte säljas. Finns nog ingen som kan göra den så användarvänlig och hålla den så bra uppdaterad som den är nu.

Skulle den bli till Salu så får väl en massa användare gå ihop och köpa sidan samt behålla Chrizz.

/Ena

271 Inlägg
29 maj 2007
När vi e uppe i 100k användare så sälj det och lev gott på räntan! wink

Om sidan säljs så tror jag inte köparen lägger ner den... Den kommer ju inte minska i värde!
Senast redigerat av Benan (29 maj 2007)

Sök