3981
Sök

Joakim "Choke" Karlsson har lämnat oss

1 944 Inlägg
5 juni 2007
vila i frid Joakim .

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

9 Inlägg
5 juni 2007
vila i fred(F)

5 Inlägg
5 juni 2007
Knasboll, varför skulle detta hända just Dig?
Din underbara lillasyster ringde mig och berättade efter att de varit och träffat dig på sjukhuset. Det känns fortfarande overkligt, som en väldigt dålig dröm. Konstiga tankar om att det inte alls har hänt susar omkring i huvudet. Vem ska nu påminna mig om att byta däck - Du hade alltid stenkoll på mig och brydde dig verkligen. Vi gick vidare efter det tunga och blev underbara vänner. Vem ska jag nu prata en massa bus med? Vi som diskuterade allt, skrattade och retades..
Hann inte tacka Dig ordentligt för hjälpen med bilen, som alltid jättefin efter att du lagt dina händer på den. Hann inte heller berätta att jag och pojkvännen min ska flytta ihop, han frågade mig i onsdags - som Du väntade på det! Men nu ska det iaf bli av även fast planeringen av det har skjutits upp då mycket av mina tankar finns hos dig. Han tar hand om mig nu, tröstar och finns där hela tiden så Du behöver inte oroa Dig.
Var på olycksplatsen i fredags med farmor och pojkvän, tände ljus och lämnade blommor åt Dig. Var där själv igår, tårarna rinner och jag kan inte förstå att Du som finns på de fina bilderna där inte finns här bland oss längre..

Krama fina Adde och pussa en massa på Puma och hälsa Klara - kan tänka mig att hon sover gott på din mage på nätterna precis som förr smile

Avstängd
71 Inlägg
6 juni 2007
Nu när stämningen kanske lagt sig en aning och folk framfört sina medkänslor, kan jag måhända passa på och fråga vad som kommer att ske med 945:an han ägde. Krockades den helt och bara kommer levereras till skroten?

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
6 juni 2007
R.i.p sad

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

13 Inlägg
6 juni 2007
Fyfan... R.I.P sad

I Australien snurrar vattnet åt andra hållet

Avstängd
40 Inlägg
6 juni 2007
usch fy fan stackarn RIP

Kawasaki KX

264 Inlägg
Avstängd
84 Inlägg
6 juni 2007
de där e ju en absolut onödig bårtgång  förtidigt va de me. beklagar sorgen

5 Inlägg
6 juni 2007
grr skrev:
Nu när stämningen kanske lagt sig en aning och folk framfört sina medkänslor, kan jag måhända passa på och fråga vad som kommer att ske med 945:an han ägde. Krockades den helt och bara kommer levereras till skroten?

Jocke körde sin flickväns bil när olyckan skedde, han skulle bara åka och tanka.
Vad som kommer hända med "Puttan" (945'an) är det ingen idé att spekulera i. "Puttan" har funnits väldigt länge i familjen redan innan Jocke tog över henne så att hon skulle försvinna därifrån är nog inte troligt..

Avstängd
71 Inlägg
6 juni 2007
Nej, vi får nog hoppas den stannar kvar där som ett minne. Tror ni han klarat sig med skador om han suttit i 940:n istället? Hemskt att spekulera i det... Här kommer en nyhetsartikel om händelsen också, vet ej om den postats tidigare i tråden.

http://www.magazin24.se/?p=search&m … rch=olycka

† Jocke †

Personangrepp, generaliseringar, sexuella anspelningar samt andra avvikande betéendedrag undanbedes.

Öh, barlös.
300 Inlägg
6 juni 2007
Vila i frid

956 Inlägg
6 juni 2007
fan va tråkigt

eldus veldus

264 Inlägg
6 juni 2007
så ung sad vila i frid

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

FotoKanen.se
57 Inlägg
8 juni 2007
Trådstartare
någon som vet om det går och skaffa någon minnes grej?

www.FotoKanen.se
Fotonörd, Photoshopnörd, Bilnörd, Datanörd etc etc....

RS
886 Inlägg
8 juni 2007
Fan va tråkigt sad Beklagar sorgen.

Focus RS

Livsnjutare
342 Inlägg
8 juni 2007
Vila i frid

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

11 Inlägg
8 juni 2007
RIP Usch alldeles för tidigt=(
Senast redigerat av TurboFalker (8 juni 2007)

Varför köra Saab när man kan köra Volvo!

Avstängd
71 Inlägg
10 juni 2007
Ownage skrev:
någon som vet om det går och skaffa någon minnes grej?

Nu får du nog ta och förfina din frågeställning en aning...

Sök