var iväg och badade ute förut och kom och tänka på hur många det är som har badat ute i år?? själv tycker jag man var lite sent ute med badandet i år men det är ju bara dom här sista dagarna det har varit nån riktig värme ute så vattnet var fortfarande jävligt kallt
så har ni varit iväg och badat nånting i år??
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
första för ca 2 veckor sedan när jag hade överlevnadsinstruktörs utbildning på jobbet, friskt var ledordet, andra gången förra veckan dock var det någon öl och bastu involverad
var iväg och badade ute förut och kom och tänka på hur många det är som har badat ute i år?? själv tycker jag man var lite sent ute med badandet i år men det är ju bara dom här sista dagarna det har varit nån riktig värme ute så vattnet var fortfarande jävligt kallt
så har ni varit iväg och badat nånting i år??
Klart men inte i havet, bara i en sjö. men de räknas väl som ute
Blev ett nattdopp förra helgen, tyckte inte det kändes allt för kallt i vattnet.. men sen om det var för att d inte var d eller för att man fått i sig lite alkohol är ju frågan
som den badkruka jag är så nej för i helvete!! det ska vara 20 grader minst innan jag badar:P men ska på den årliga fiskeresan om två veckor så då blir det säkert ett dopp i tjärnen:)