jag pluggar, har en hyra på 3400, tar bara studiebidrag (2600 kr), så jag går ganska många kr minus varje månad. Väger upp det lite genom att handla på börsen..
Aktieintresserad .... ge mig nått aktietips ?... PVE är mitt största intrese nu ...
Ni är ju helt otroliga O_o Efter att mina räkningar är betalda har jag typ 400 kronor kvar att leva på resten av månaden, men sedan är jag student utan fullt studielån... Herregud, snacka om att jag skulle känna mig stenrik om jag hade över 3000 kvar att leva på en månad O_o
Lön? Ja det var ett tag sen man tjänade pengar per månad, men jag levde riktigt snålt då, bodde i en studenlägenhet på 3 kvadrat (kändes det som), gick på strax under tusenlappen. Nudlar och snabbmakaroner funkade helt perfekt då. Hade väl inte några vällevnadsprylar på den tiden (har tagit igen det nu). När nästa lön kom in hade jag runt 10-12000 kvar som jag investerade i olika projekt som ledde till att jag är den pengahungriga människa jag är idag Hårt jobb lönar sig...
Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.
Jag har väl ca 10000:- kvar efter hyra o räkningar varje månad så jag klagar inte Men nu ska jag troligtvis ställa om mig till studielån o det kommer nog inte bli skoj :S
10-12k kvar efter räkningarna är betalda ink maten. På tal om aktier, ska sälja rs2an strax och är det någon som har nå tips på bra aktier att investera i?
10-12k kvar efter räkningarna är betalda ink maten. På tal om aktier, ska sälja rs2an strax och är det någon som har nå tips på bra aktier att investera i?
Köp PV-enterprise ... solpaneler och när som helst får dom sin TUV ceritifiering och sin 350 miljoners order bekräftad.... då har du dubblat dina pengar ... står i ca 67 nu , när TUV å order kommer är det nog närmare 200 kr... jag har köpt för alla lösa pengar jag har...
Köp PV-enterprise ... solpaneler och när som helst får dom sin TUV ceritifiering och sin 350 miljoners order bekräftad.... då har du dubblat dina pengar ... står i ca 67 nu , när TUV å order kommer är det nog närmare 200 kr... jag har köpt för alla lösa pengar jag har...
Sedär.. Hur långtid har man på sig innan detta sker då?
fy fan dom flästa värkar ha det bra själv är man bara en vanlig arbetare med ett vanligt vent jobb, själv har ja kvar ca:4000:- efter hyra o räkningar är betalda + att tjejen är gravid så det blir litte mer utgifter.men men man får snåla på nåt sätt.