om du vill se gore filmer bara.. se Guine pig serien! Sjukare filmer får du nog leta efter.. Dom har ingen handling överhuvudtaget mer eller mindre, visst ljudeffekterna är inte alltid dom bästa.. Men de är ju 80-tals filmer
Jag såg en för 1 tag sen men jag kommer inte ihåg vad den heter...
Iaf så börjar den med att en bil med en gammal voodo kärring kör ner i en älv och i bilen har hon en låda med massa ormar å skit ocg dom orkar bita en kille som dör men kommer tillbaka och tar livet av lite folk..
Han åker runt i en gammal bärningsbil som jag tyckte var fruktansvärt grymm
Har sett den, men kommer fan inte på titeln .
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Förstår inte meningen med äckliga filmer. Det är ju bara så jävla sjukt! Det är väl roligare att se en film som man asgarvar till än en film som man sitter och spyr till.
cannibal holocaust är nog den enda filmen som jag mått riktigt dåligt efter jag sett han som gjorde filmen var tvungen att bevisa i domstol att ingen blev dödad på riktigt så verklig känns den
Den enda film som jag har stängt av för att den var så jävla vidrig är Texas Chainsaw Massacre - motorsågsmassakern !!
August Underground Mordum är den vidrigaste film jag sett ( såg inte hela för den är just så vidrig ) .
Texas Chainsaw är barnfilm i jämförelse ( och ja, jag vet att den är verklighetsbaserad men om vi nu bara ska se till vidrigheten i själva filmen o det är ju det som tråden handlar om )
Jag såg en för 1 tag sen men jag kommer inte ihåg vad den heter...
Iaf så börjar den med att en bil med en gammal voodo kärring kör ner i en älv och i bilen har hon en låda med massa ormar å skit ocg dom orkar bita en kille som dör men kommer tillbaka och tar livet av lite folk..
Han åker runt i en gammal bärningsbil som jag tyckte var fruktansvärt grymm
Har sett den, men kommer fan inte på titeln .
Det måste vara Venom ni tänker på, har oxå sett den.
säger bara den gammla goa filmen från 80 talet tror jag, rätta mig om jag har fel! Cannibal Holocaust heter den! så jäkla grisig o äcklig film i blairwitch stuk, titta o må dåligt säger jag bara!
Har nu sett den två gånger, riktigt bra ju! Visst, scenerna med sköldpaddan och bisamråttan var kanske inte det roligaste man sett på film, men överlag så var filmen helt klart sevärd! Äcklig? Nej!
cannibal holocaust är nog den enda filmen som jag mått riktigt dåligt efter jag sett han som gjorde filmen var tvungen att bevisa i domstol att ingen blev dödad på riktigt så verklig känns den
Nope, allt handlade om sköldpaddan och råttan dom dödade. Han fick bevisa att dessa djur dödades för att ätas och inte för att komma med i filmen.
Vissa Saw är äckliga ja. Dock inte som Hostel 2 tycker jag. Den var ju bara vidrig, ibland kollade man ju bort så man slapp se det sjuka som dom höll på med