3401
Sök

Äckligaste filmen?

22 Inlägg
28 augusti 2008
om du vill se gore filmer bara.. se Guine pig serien! Sjukare filmer får du nog leta efter.. Dom har ingen handling överhuvudtaget mer eller mindre, visst ljudeffekterna är inte alltid dom bästa.. Men de är ju 80-tals filmer

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
28 augusti 2008
Van the man är visserligen en komedi men innehåller en scen som nästan fick mig att spy tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Dr Snuggles
956 Inlägg
28 augusti 2008
Aruzo skrev:
Jag såg en för 1 tag sen men jag kommer inte ihåg vad den heter...

Iaf så börjar den med att en bil med en gammal voodo kärring kör ner i en älv och i bilen har hon en låda med massa ormar å skit ocg dom orkar bita en kille som dör men kommer tillbaka och tar livet av lite folk..

Han åker runt i en gammal bärningsbil som jag tyckte var fruktansvärt grymm tongue

Har sett den, men kommer fan inte på titeln .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Large Cap
1 816 Inlägg
28 augusti 2008
Förstår inte meningen med äckliga filmer. Det är ju bara så jävla sjukt!
Det är väl roligare att se en film som man asgarvar till än en film som man sitter och spyr till.

1 833 Inlägg
28 augusti 2008
Saw är bra filmer.

Annars finna ju: http://www.filmtipset.se/film/cannibal-holocaust.html

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

671 Inlägg
28 augusti 2008
Den enda film som jag har stängt av för att den var så jävla vidrig är Texas Chainsaw Massacre - motorsågsmassakern !!

Second is the first loser

95 Inlägg
29 augusti 2008
cannibal holocaust är nog den enda filmen som jag mått riktigt dåligt efter jag sett sad  han som gjorde filmen var tvungen att bevisa i domstol att ingen blev dödad på riktigt så verklig känns den

Oldschool
299 Inlägg
29 augusti 2008
The shining är en klassiker.

166 Inlägg
29 augusti 2008
finns många!

Exorsisten
Texas chainsaw Massacre
Den onda dockan
Huset som gud glömde
The shining
The Omen
Friday the 13th

Scobby doo;)
Senast redigerat av T5-Gajjan (29 augusti 2008)

32 Inlägg
6 september 2008
ta en titt på hellnight. den kommer ge dig en mer otrevlig kväll. blä

14 Inlägg
7 september 2008
Blacks on blondes?

161 Inlägg
7 september 2008
Rickard666 skrev:
Blacks on blondes?

hahaha!

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
7 september 2008
liddan skrev:
The shining är en klassiker.

Hehe, har en nyckel till rum 217... wink
Köpte på hotellet dom spelade in filmen i.. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

587 Inlägg
7 september 2008
kohler skrev:
Den enda film som jag har stängt av för att den var så jävla vidrig är Texas Chainsaw Massacre - motorsågsmassakern !!

August Underground Mordum är den vidrigaste film jag sett ( såg inte hela för den är just så vidrig ) .

Texas Chainsaw är barnfilm i jämförelse ( och ja, jag vet att den är verklighetsbaserad men om vi nu bara ska se till vidrigheten i själva filmen o det är ju det som tråden handlar om )

9 Inlägg
7 september 2008
Racso skrev:
Aruzo skrev:
Jag såg en för 1 tag sen men jag kommer inte ihåg vad den heter...

Iaf så börjar den med att en bil med en gammal voodo kärring kör ner i en älv och i bilen har hon en låda med massa ormar å skit ocg dom orkar bita en kille som dör men kommer tillbaka och tar livet av lite folk..

Han åker runt i en gammal bärningsbil som jag tyckte var fruktansvärt grymm tongue

Har sett den, men kommer fan inte på titeln .

Det måste vara Venom ni tänker på, har oxå sett den.

379 Inlägg
14 september 2008
zero2000 skrev:
säger bara den gammla goa filmen från 80 talet tror jag, rätta mig om jag har fel! Cannibal Holocaust heter den! så jäkla grisig o äcklig film i blairwitch stuk, titta o må dåligt säger jag bara!

http://www.youtube.com/watch?v=-86OlXf723E

Har nu sett den två gånger, riktigt bra ju! Visst, scenerna med sköldpaddan och bisamråttan var kanske inte det roligaste man sett på film, men överlag så var filmen helt klart sevärd! smile Äcklig? Nej!

Tyskstuk är äckligt.

1 963 Inlägg
14 september 2008
Abbster skrev:
cannibal holocaust är nog den enda filmen som jag mått riktigt dåligt efter jag sett sad  han som gjorde filmen var tvungen att bevisa i domstol att ingen blev dödad på riktigt så verklig känns den

Nope, allt handlade om sköldpaddan och råttan dom dödade. Han fick bevisa att dessa djur dödades för att ätas och inte för att komma med i filmen.

Men are not born - Men are made

Random Hero
4 047 Inlägg
14 september 2008
kommer en film snart som heter shiver tongue den verkar grymt äcklig om ni kollar på trailern http://www.bloody-disgusting.com/news/13493/

Dog food lid. Backwards

Studerande
727 Inlägg
17 september 2008
JalleJ skrev:
Hostel e bra smile

Har sett den, mkt *erm* nakna tjejer på den tongue
Saw filmer är äckliga med tongue

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

...!!!???
257 Inlägg
17 september 2008
Vissa Saw är äckliga ja.
Dock inte som Hostel 2 tycker jag. Den var ju bara vidrig, ibland kollade man ju bort så man slapp se det sjuka som dom höll på med tongue

Sök