Väldigt olika tycker jag, för personligen TÅL JAG INTE när ben knäcks saker vrids ur led å går av åt fel håll, kan verkligen inte se på det! Men om nån blir lite skuren i ansiktet eller får spikar i ögonen gör inget. Så en av de vidrigaste filmerna tycker jag Saw III (?) är, när killen sitter i den där vrida-sönder-ben-å-armar-maskinen, tittade bort så vet inte vad som hände, men kan tänka mig de va äckligt!
Väldigt olika tycker jag, för personligen TÅL JAG INTE när ben knäcks saker vrids ur led å går av åt fel håll, kan verkligen inte se på det! Men om nån blir lite skuren i ansiktet eller får spikar i ögonen gör inget. Så en av de vidrigaste filmerna tycker jag Saw III (?) är, när killen sitter i den där vrida-sönder-ben-å-armar-maskinen, tittade bort så vet inte vad som hände, men kan tänka mig de va äckligt!
Kan inte annat än hålla med. Den där maskinen får mig att känna smärta i hela kroppen Dock tittade jag inte bort, fast man mår bara dåligt av att se det så egentligen borde man inte titta
Sen är ju Hanibal när han käkar hjärna m.m alltid lika skoj
Jag såg en för 1 tag sen men jag kommer inte ihåg vad den heter...
Iaf så börjar den med att en bil med en gammal voodo kärring kör ner i en älv och i bilen har hon en låda med massa ormar å skit ocg dom orkar bita en kille som dör men kommer tillbaka och tar livet av lite folk..
Han åker runt i en gammal bärningsbil som jag tyckte var fruktansvärt grymm
Har sett den, men kommer fan inte på titeln .
Det måste vara Venom ni tänker på, har oxå sett den.
Men behind the sun var helt okej tycker jag. Kollade inte när dom opererade den där lilla kinesen och inte heller på katt-scenen, men i övrigt så var den inte så farlig tycker jag Började kolla på Salo också, kollade i kanske en halvtimme eller någe, slutade precis efter två stycken hade gift sig. Den filmen verkade mest bara tråkig, sen är jag itne så mkt för filmer där killar runkar av varandra och liknanade saker... Så den är numera raderad från hårddisken!
Den äckligaste för mig är miljön i Saw filmerna. Och Hostal filmerna. Tycker inte alls om miljön i dom
Har du sett House of Wax? Den är äcklig skräck med :S
House of wax e ju rent av löjlig o kass Riktiga filmer är ju Hostal , Fredagen den 13e , Helloween , Grudge ( Dock lite mesig med ) , osv listan kan bli lång, Dessa dök upp just nu
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Discovery Channels dokumentärer om hemsökta hus som självklart har hänt i verkligheten. Jävla mkt spooky effekter i dom dokumentärerna plus att man vet att allt är sant. hehe ; Ingen som ser på dom??
Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...