Grattis till ett riktigt häftigt jobb Hur kan man hålla koll på alla knappar? =P
Jag har fått en manual på drygt 2800 sidor som beskriver dom allihop näe ska man vara ärlig så är alla väldigt logiskt placerade och generellt behöver man inte använda så många av dom Men vi måste ändå veta vad allt gör så det är bara att sätta sig o plugga
Och jag klagade på den "stora" boken vi hade i skolan (320 sidor)
Många säger att pilot är ett av världens tråkigaste jobb dock, vet inte hur väl det stämmer, men det har väl med enformigheten att göra gissar jag, och all automatik?
Det må stundtals bli långtråkigt, men det finns nog inget kontor i världen med så bra utsikt som vi har
fan vad nice:) ville åxo bli pilot förut men det sket sig ganska fort:P har inge läs huvud så kom inte så långt hehe:P men grattis iaf vem vet man kanske flyger med dig nån gång:D
Sjukt grymt! Var nära att välja pilotutbildning, men det blev handel istället. Ångrar det lite då det är min dröm att få flyga! Men hoppas din utbildning går bra och att du får ut o flyga snart
vad läste du för program att bli pilot, eller hur lång är kursen
Finns bara TFHS men det är svårt att komma in där så privat skola är nästan det enda alternativet... Jag gick på Svensk Pilotutbildning i Göteborg, kanonbra skola!
Mvh Tim
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Det kostar en del och flyga in sig på ett sånt där! min bror har PPL och 2motorigt samt 2 pilot system och har funderingar på att kanske gå vidare ner till USA och flyga in sig på nått!
Det kostar en del och flyga in sig på ett sånt där! min bror har PPL och 2motorigt samt 2 pilot system och har funderingar på att kanske gå vidare ner till USA och flyga in sig på nått!
Grattis får man säga till jobbet!
Det är lite tråkigt att de amerikanska certen inte funkar i europa längre om han vill komma tillbaka... Hoppas det går bra för honom, jag kan säga som så att det finns tonvis jobb i europa också om man tar steget ut och flyger in sig på en större maskin som jag gör...
Mvh Tim
in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se