tjena skulle behöva hjälp med att hitta en sida där dom säljer värsting ljud , endast det bästa får sitta i min bil , priset har inget ingen betydelse bara det är "värsting" ljud eftesom bilen ska ställas ut Elmia 2006 så behövs ljudet snart , tackar i förväg
tjena skulle behöva hjälp med att hitta en sida där dom säljer värsting ljud , endast det bästa får sitta i min bil , priset har inget ingen betydelse bara det är "värsting" ljud eftesom bilen ska ställas ut Elmia 2006 så behövs ljudet snart , tackar i förväg
Låter ju ganska INTRESSANT dedär! Vad skall det sitta i för bil, och vad är meningen?(spela högt, rent, eller bara se bra ut?) Det finns ju hur mycket som helst att välja på om pengarna är obegränsade. Jag skulle inte ha några problem att sätta ihop en anläggning som på pappret skulle spela sjukt bra och kosta en bra bit över 100 loppor om man säger så...
Har tänkt mig antingen en 15" lr 2 st 12" som både spelar högt ,rent men även se bra ..
Ja du, Kicker gör ju både snygga och som även låter helt ok och spelar högt. kontakta Björn på DB-Akuten så hjälper han dej. Men självklart finns där andra att välja på..bara ett förslag
nej nej nej nej... det enda att köra med är antingen focalbasar, DD basar, samt hifonicssteg eller MA audio när det gäller steg... http://www.billjud.nu har det bästa.... prata med jesper där så löser han det.... han vet exakt vad man skall ha o inte ha.. riktigt duktig kille, eller ring mikko på M-sound i alingsås... han vart världsmästare ett par gånger om..
Vad snackar du för smörja? Skulle dessa märken vara det ändå som gällde så skulle ju alla som tävlade använda dem... Men så är ju inte alls fallet!
Skulle inte du tävla föresten? Då borde du tänka om!
Har tänkt mig antingen en 15" lr 2 st 12" som både spelar högt ,rent men även se bra ..
Och det fanns inga pengabegränsningar? Då tycker jag att du skall titta lite närmare på Phoenix Gold Titanium Elite 12 eller varför inte någon DD bas, typ 9012/9912. Då har du basar som kan spela högt, snyggt och ser bra ut! Men steg och batterier till dessa basar är ju ett annat kapittel!
nej nej nej nej... det enda att köra med är antingen focalbasar, DD basar, samt hifonicssteg eller MA audio när det gäller steg... http://www.billjud.nu har det bästa.... prata med jesper där så löser han det.... han vet exakt vad man skall ha o inte ha.. riktigt duktig kille, eller ring mikko på M-sound i alingsås... han vart världsmästare ett par gånger om..
Vad snackar du för smörja? Skulle dessa märken vara det ändå som gällde så skulle ju alla som tävlade använda dem... Men så är ju inte alls fallet!
Skulle inte du tävla föresten? Då borde du tänka om!