2919
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 062 Inlägg
22 september 2007
jag är singel

424 Inlägg
23 september 2007
Eftersom så många är singel (både tjejer och killar) så tycker jag att vi ordnar en stor blinddate-träff wink

Forummoderator
26 391 Inlägg
23 september 2007
C70 skrev:
Eftersom så många är singel (både tjejer och killar) så tycker jag att vi ordnar en stor blinddate-träff wink

...ja jag är fortfarande på...som jag för för x antal sidor sedan tongue
Bara det inte är nere i Skåne. Inget ont i Skåne men så långt att åka..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Cnc-operatör
608 Inlägg
23 september 2007
jag hehe big_smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/59352/158480_8d1p72.jpg
jag å kusin

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan

196 Inlägg
23 september 2007
AirOne skrev:
C70 skrev:

...ja jag är fortfarande på...som jag för för x antal sidor sedan tongue
Bara det inte är nere i Skåne. Inget ont i Skåne men så långt att åka..

Bara att dra igång det:P tror nog det finns många intresserade:P

red daddy
23 september 2007
Tror inte heller det e så många som är intresserade av en 27-åring med 2 små tjejer... Letar iofs inte heller och är inte så sugen heller, men i framtiden kanske man vill ligga och pilla nån i håret igen... De e NICE!
Sånt saknar man ju.

Men jag e ju inte blyg av mig så man vet ju aldrig? wink

Livsnjutare
31 Inlägg
23 september 2007
Ok.. Grabbar och tjejer!! Nu gör vi så här. Vi anordnar en stor jäkla fest nånstans i sverige.. Sen ser vi till och ta oss dit och ha skit kul tillsammans och glömmer allt vad Blinddate heter.. Vi umgås och har kul istället..cool

Ja, så tror jag att det är..

196 Inlägg
23 september 2007
red daddy skrev:
Tror inte heller det e så många som är intresserade av en 27-åring med 2 små tjejer... Letar iofs inte heller och är inte så sugen heller, men i framtiden kanske man vill ligga och pilla nån i håret igen... De e NICE!
Sånt saknar man ju.

Men jag e ju inte blyg av mig så man vet ju aldrig? wink

Klart det finns någon som vill ha dig med.. inga problem vetdu:P men kan vara en fördel om man letar liite iaf^^

276 Inlägg
23 september 2007
Hittade precis denna tråden....och ja tyvärr får jag väl säga att jag också e singel...sen alldeles för länge tillbaka, tyvärr

//Henke

Avstängd
386 Inlägg
23 september 2007
ja det tycker ja.. jag är singel..

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
23 september 2007
Singel sen snart 20år tillbaka sad 
Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen...  Känns lite smått hopplöst för tillfället sad

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

139 Inlägg
23 september 2007
ne fan lite singel fest nu, skulle aldrig skada wink

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

BMW fantast
1 172 Inlägg
23 september 2007
en singel till anmäler sig... hehe

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

383 Inlägg
23 september 2007
livet__leker skrev:
Ok.. Grabbar och tjejer!! Nu gör vi så här. Vi anordnar en stor jäkla fest nånstans i sverige.. Sen ser vi till och ta oss dit och ha skit kul tillsammans och glömmer allt vad Blinddate heter.. Vi umgås och har kul istället..cool

abonera (eller va de heter) den största finlandsfärjan man kan tänka sej å ha en garaget.party kryssning....skulle nog gunga på rejält;)  sen går de väl gratis båt bussar från en hel del städer i landet till sthlm...  big_smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Medlem 5280
552 Inlägg
23 september 2007
ej singel men party vore trevligt smile

91 Inlägg
23 september 2007
Singel här... Kommer förbli det ett tag hoppas jag... så tyst och lugnt det kan bli..  klockrent...mvh

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se

457 Inlägg
23 september 2007
Tyvärr singel sedan drygt 2 år...

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

196 Inlägg
23 september 2007
TobbeE_87 skrev:
Singel sen snart 20år tillbaka sad 
Börjar bli less på de nu, men vet inte hur man ska lyckas träffa nå trevliga tjejer me någorlunda liknande intressen...  Känns lite smått hopplöst för tillfället sad

Mendu.. du måste ju vara medveten om vad du är inne på för sida.. det är bara att titta runt o mingla lite.. finns massor med tjejer.tongue säger inte att alla är trevliga.. men jag vet att jag är, så det finns säker någon här som ska falla dig i smaken:P

51 Inlägg
23 september 2007
Jag är singel, sen februari.

Sök