3312
Sök

Transformers......

VAG entusiast
277 Inlägg
21 augusti 2007
Heinevik skrev:
Säger bara Megan Fox!!!!!!

Håller med hon är het i filmen

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

9 108 Inlägg
21 augusti 2007
pz_racing skrev:
Heinevik skrev:
Säger bara Megan Fox!!!!!!

Håller med hon är het i filmen

Speciellt när hon står och åmar sig under motorhuven *torkar lite dreggel från tangentbordet* wink

42 Inlägg
21 augusti 2007
Undrar om dom slänger in en 740 i nästa film å två svenska blondiner som byter olja på den big_smile skulle göra filmen väldigt sevänlig big_smile Motorolja + tjejer= Ögongodis big_smile

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
21 augusti 2007
Jag hade turen att det var ngn som skicka den till min dator för en månad sen!roll Men den var sjukt bra då med! Som sagt att de som är uppväxta med dessa figurer tycker den är skitbra medans de som växer upp nu undrar vad vi glor på! Men jag tyckte nog att det var mer stake i Optimus Prime förut! Han åkte mest på däng nu ju! Ge honom lite större stake nästa film så är jag sjukt nöjd! Special effekterna var ju grymma!

-Mike-

VAG entusiast
277 Inlägg
23 augusti 2007
MikeAero skrev:
Jag hade turen att det var ngn som skicka den till min dator för en månad sen!roll Men den var sjukt bra då med! Som sagt att de som är uppväxta med dessa figurer tycker den är skitbra medans de som växer upp nu undrar vad vi glor på! Men jag tyckte nog att det var mer stake i Optimus Prime förut! Han åkte mest på däng nu ju! Ge honom lite större stake nästa film så är jag sjukt nöjd! Special effekterna var ju grymma!

Håller med. Förresten vad hände med Primes släp och vad hände med Soundwave saknade honom i filmen. Någon som vet när den kommer ut?

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Avstängd
1 031 Inlägg
Rörpulare
1 453 Inlägg
23 augusti 2007
Va den klart bästa filmen på länge smile Fyfan fick rysningar hela tiden!! Speciellt när han säger "I am Optimus Prime" då jävlar sken man upp och åkte iväg på en nostalgi tripp smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

321 Inlägg
23 augusti 2007
Aa fifan, det är minnen som kommer tillbaka. Har kollat tecknade serierna på YouTube nu.

"Autobots, transform and rollout!"

EViLution!

Avstängd
7 Inlägg
6 september 2007
Kan starkt rekomendera den filmen smile vill inte påstå att den passade bara yngre publiken utan oss äldre också smile

low profile
253 Inlägg
6 september 2007
filmen var bra men för mycket amerikansk propaganda.

457 Inlägg
6 september 2007
Mkt. bra film tycker jag.

Man skall behandla andra som man själv vill bli behandlad...

22 Inlägg
6 september 2007
Filmen var såååå j*vla bra!big_smile  Hoppas verkligen att det kommer en 2:a! smile

306 Inlägg
6 september 2007
japp det va helt klart en 10 poängare för den filmen asså=)
oj oj vill se den igen smile

köp en beemer bli belåten se naturen ovanpå plåten:P

Sök