ptja..
Fritiden ::
Busringa, palla äpplen o lägga dom i flera rader över vägen.. dock var det utanför min egna villa (?) o mamma såg på så det var bara o plocka bort..
Sen hade vi en granne som hatar ungar, så vi jävlades med han o kasta grus, snöbollar osv på hans hus..
Kastat in saker hos folk som haft fönster/ balkonger öppna.. Roligaste måste varit när man hade ärtrör o man tog blåbär,rönnbär, osv o sköt in på folks tapeter..
Stoppat in sånadär småraketer i folks brevinkast i dörrar, ( lägenheter ) även andra smällare..
Smällt smällare i stan..
Kastat ägg på knarkare / villor..
Busringa till folk.. Min kompis lyckades ringa till telia så dom spåra samtalet hem till honom.. haha!
Skolan :
Ja o en kompis gjorde en stor snök*uk på motorhuven på en lärares bil...
Våran slöjdlärare var en riktig grinig gubbe från finland, så alla jävlades med den stackarn.. Vi låste in honom i ett rum, En elev sa att han var helt slut i huvet, så läraren ryckte in hnom i målarrummet och drog för skjutdörren.. Vi satt en brädbit mellan dörren o väggen så han inte kom ut, gissa om de var poppis hos lärarna.. O en jävla massa mer har vi gjort i slöjden..
En kompis satt igång brandlarmet i skolan.. 7000:- räkning i brevlådan..
Samma komis satt igång duschen i kemisalen, = torka vatten hela dagen...
Samma kompis igen : Tog en brandsläckare o spruta i korridåren.. osv, han har gjort måånga saker..
Hemmet :
Satt tejpbitar under kranen o gått till en kompis.. kom hem o bäggetvå fick byta kläder för dom blev vrinsura , haha,
Vaknade 8 på en morgon o kunde inte somna om, gick ner i köket o tog plastfolie o plasta för toalettsitserna..
Var sur på min farsa en gång när jag var omkring 4 år.. Han hade just köpt nya pallbockar o jag drog ner byxorna o sket på dom.. Dock så skrattade han som fan åt de, haha..
Tagit vattenpistolen när jag var liten o sprutade mamma i ansiktet på morgonen..
Har gjort en massa mer saker men de blir på tok för mycket för o rada upp.. hehe