3104
Sök

Vad gjorde ni för bus när ni var små?

FreddeK
10 juli 2007
Trådstartare
Kom på en sak till vi gjorde.

Vi gillade att elda soptunnor. sagt och gjort vi tände på en soptunna hos en gammal tant och sprang därifrån. Sen fick vi så grymt dåligt samvete så vi gick tillbaka och sa att det brann i hennes soptunna. Oj oj oj ja då måste vi släcka det sa den gamla damen och vi höll ju med så vi hjälpte till och hon var överlycklig och sa: det måste ha varit några busungar här men tur att ni kom och hjälpte till, vill ni ha med er en påse bullar? ja tack sa vi och skämdes som fan!

199 Inlägg
10 juli 2007
Freddeponken skrev:
Kom på en sak till vi gjorde.

Vi gillade att elda soptunnor. sagt och gjort vi tände på en soptunna hos en gammal tant och sprang därifrån. Sen fick vi så grymt dåligt samvete så vi gick tillbaka och sa att det brann i hennes soptunna. Oj oj oj ja då måste vi släcka det sa den gamla damen och vi höll ju med så vi hjälpte till och hon var överlycklig och sa: det måste ha varit några busungar här men tur att ni kom och hjälpte till, vill ni ha med er en påse bullar? ja tack sa vi och skämdes som fan!

haha,, bra gjort där:D

353 Inlägg
10 juli 2007
Freddeponken skrev:
Sushikocken skrev:
Mafghan skrev:
hah, så klagar ni över folk som repar bilar osv när ni själva gör det! Snacka om dubbelmoral!

Själv gjorde man väl det vanliga, pallade äpplen osv.. busplinga på dörrar. Ringde datinglinjer för tjejer, eftersom tjejer ringer gratis... och snackade med killar som betalade 19kr minuten eller nåt, vi förvrängde rösterna så vi lät som tjejer.. När vi sen snackat ett tag så skratta vi bara så han hörde att vi va killar.

haha varför tänkte man inte på det smile

För att man är lite homosexuell=) inge fel med det dock.

Nej jag skoja bara...kunde inte hålla mig där! sorry=)

För att man inte är homosexuell menar du va?tongue

BTW: jag är inte det:D

Enjoy....

1 926 Inlägg
10 juli 2007
ptja..

Fritiden ::

Busringa, palla äpplen o lägga dom i flera rader över vägen.. dock var det utanför min egna villa (?) o mamma såg på så det var bara o plocka bort..

Sen hade vi en granne som hatar ungar, så vi jävlades med han o kasta grus, snöbollar osv på hans hus..

Kastat in saker hos folk som haft fönster/ balkonger öppna.. Roligaste måste varit när man hade ärtrör o man tog blåbär,rönnbär, osv o sköt in på folks tapeter..

Stoppat in sånadär småraketer i folks brevinkast i dörrar, ( lägenheter ) även andra smällare..

Smällt smällare i stan..

Kastat ägg på knarkare / villor..

Busringa till folk.. Min kompis lyckades ringa till telia så dom spåra samtalet hem till honom.. haha!

Skolan :

Ja o en kompis gjorde en stor snök*uk på motorhuven på en lärares bil...

Våran slöjdlärare var en riktig grinig gubbe från finland, så alla jävlades med den stackarn.. Vi låste in honom i ett rum, En elev sa att han var helt slut i huvet, så läraren ryckte in hnom i målarrummet och drog för skjutdörren.. Vi satt en brädbit mellan dörren o väggen så han inte kom ut, gissa om de var poppis hos lärarna.. O en jävla massa mer har vi gjort i slöjden..

En kompis satt igång brandlarmet i skolan.. 7000:- räkning i brevlådan..

Samma komis satt igång duschen i kemisalen, = torka vatten hela dagen...

Samma kompis igen : Tog en brandsläckare o spruta i korridåren.. osv, han har gjort måånga saker.. tongue

Hemmet :

Satt tejpbitar under kranen o gått till en kompis.. kom hem o bäggetvå fick byta kläder för dom blev vrinsura , haha,

Vaknade 8 på en morgon o kunde inte somna om, gick ner i köket o tog plastfolie o plasta för toalettsitserna..

Var sur på min farsa en gång när jag var omkring 4 år.. Han hade just köpt nya pallbockar o jag drog ner byxorna o sket på dom.. Dock så skrattade han som fan åt de, haha..

Tagit vattenpistolen när jag var liten o sprutade mamma i ansiktet på morgonen.. cool

Har gjort en massa mer saker men de blir på tok för mycket för o rada upp.. hehe

FreddeK
11 juli 2007
Trådstartare
haha ja jösses vad ska man säga=)) bajsa på pallbockar..haha

Kalaskillen
246 Inlägg
27 september 2008
Jadu gjorde inte så mycket när jag var mindre, skötsam pojke wink

men de jag kommer ihåg mest är väl alla äppelpallningar osv.

Men de jag aldrig kommer glömma är den gången vi mata fiskmåsar vid hamnen, men de låter ju inget faligt, tycker ni? big_smile men vi tog farsans 5liters T-röd dunk och sedan doppade vi brödbitarna i detta, snacka om att måsjävlarna blev fulla wink

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

83 Inlägg
27 september 2008
man har hunnit göra en hel del..

rullade in bak delen av moppen på vintern i skolan och tokvarvade så fick lärarna gå hem för dagen + att en av dom hade asma.. men så klart fick man ett samtal hem..
palla äpplen,busringt,
kasta snöbollar på blandannat bilar
spännt varningsband över vägarna
kasta ägg på bussar och fönster m.m
hält soppa i brunnar och tänt på.
och mer har man så klart gjort men orkar inte rabbla nå mera.

Volvo vad annars ?

FreddeK
27 september 2008
Trådstartare
haha grattis du väckte min gamla tråd. men den är rolig iallafall=)

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
27 september 2008
gjorde väll tillräckligt för att grannarna trode att de va jag som hade gjort en massa grejor om de hände nått

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 585 Inlägg
27 september 2008
Jadu man gjorde alldelles för mycket skit i 15års åldern... Saker man önskar man aldrig gjort men det va en rolig period i livet. Där man lärde sig mycket..

Green Street Elite
676 Inlägg
27 september 2008
haha :)roligt o läsa allas bus smile

här är lite som jag/vi höll på med när vi va små smile

när postbilen kom runt en skarp kurva så sprang jag o några polare allt va vi kunde o hoppade rätt in i postbilen mitt i kurvan så den välte XD

när föräldrarna va borta så tog vi alltid deras bilar o körde satan me dom smile

pallade äpplen, smällde rutor, kastade ägg på bilar, höll på o eldade upp en kåk en gång sad

jadu resten är väl en snutt olagligt så dom drar jag inte ens upp smile

de bästa av allt är att man saknar dom gamla goda tiderna (?!) yikes

men mest av allt ångrar man alla dumheter som kunde ha skadat folk hmm

edit ! just fan! haha på skol avslutningen i nian så fyllde vi hela skolan me rök bomber o surströmming tongue
brankåren kom o hela köret för samma skola hade brunnit ner 1 år tidigare ^^ tur att man aldrig blev påkommen smile
Senast redigerat av paradyne (27 september 2008)

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
27 september 2008
paradyne skrev:

när postbilen kom runt en skarp kurva så sprang jag o några polare allt va vi kunde o hoppade rätt in i postbilen mitt i kurvan så den välte XD

när föräldrarna va borta så tog vi alltid deras bilar o körde satan me dom smile

pallade äpplen, smällde rutor, kastade ägg på bilar, höll på o eldade upp en kåk en gång sad

edit ! just fan! haha på skol avslutningen i nian så fyllde vi hela skolan me rök bomber o surströmming tongue
brankåren kom o hela köret för samma skola hade brunnit ner 1 år tidigare ^^ tur att man aldrig blev påkommen smile

hmmm inte så att de du redan har skrivit är en ''snudd'' olagligt

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

264 Inlägg
27 september 2008
paradyne skrev:

Haah, vafan, låter som du hadde en rätt kul uppväxt ändå:lol:

431 Inlägg
27 september 2008
Drog i skinnet när det va lucia

1 963 Inlägg
27 september 2008
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs på räcken nerför trappor
kleta bajs överallt
välte en bil nerför en brant
la ut en massa isblock på en väg som svängde, så en bmw dratta rätt in i sidan av vägen

Men are not born - Men are made

Teddan
2 495 Inlägg
27 september 2008
Felax skrev:
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs överallt
la ut en massa isblock på en väg som svängde, så en bmw dratta rätt in i sidan av vägen

kleta bajs ????? har du  någon störning??

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Avstängd
367 Inlägg
27 september 2008
r-ted skrev:
Felax skrev:
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs överallt

jag som trodde jag va störd som liten
men de rätt lungt nu inser jag smile

MVH Beyond

Teddan
2 495 Inlägg
27 september 2008
man blir fan förbannad när man läser vad folk gjorde .

jag slogs och snorta tjack när jag var yngre... men inte fan kleta jag bajs

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 963 Inlägg
27 september 2008
Hahahahahahah är de bätte o slå ner någon än o göra så den får lite bajs på handen ?!?!?

1 963 Inlägg
27 september 2008
r-ted skrev:
Felax skrev:
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs överallt

Jaa... ja va väl en 7 år gammal borde satt in mig på psykhem eller hur? Räknar med att alla i den åldern borde veta bättre. Tycker efter att du skrev att du slogs att de är en mycke värre störning i huvudet på en..

Sök