2304
Sök

Vad tycker ni om min 18 års bil?

Glassbåtsingengör
207 Inlägg
13 juli 2007
Väldigt schyst förstabil, dock väldigt vanlig

Signaturtext kan du vara själv!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
13 juli 2007
Välkommen till Calibra-klubben får jag väl börja med big_smile väldigt snygg Calibra du har hittat, var rädd om den smile
Om du vill ha lite inspiration till små ändringar, kan du gärna kolla in min Calibra smile

501 Inlägg
13 juli 2007
Helt okej. Bmw´n är min första bil..

OBS: Ironi

874 Inlägg
13 juli 2007
LordGlassboet skrev:

Vanlig? haha tillåt mig flabba Callen är i n t e så vanlig som vissa vill framställa den...*asg lol

MEN iaf som nån annan sa Välkommen i gänget big_smile hoppas den ger dig mer glädje än bekymmer (vissa calibror strular enormt mycket)

förresten har du fått sålt dina framlykor än eller?

ha d gött//brillmongo
Senast redigerat av brillmongo (13 juli 2007)

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Drop Shop
926 Inlägg
13 juli 2007
brillmongo skrev:
LordGlassboet skrev:

Vanlig? haha tillåt mig flabba Callen är i n t e så vanlig som vissa vill framställa den...*asg lol

MEN iaf som nån annan sa Välkommen i gänget big_smile hoppas den ger dig mer glädje än bekymmer (vissa calibror strular enormt mycket)

ha d gött//brillmongo

Det beror väl ändå helt på vart man bor?
här ser man dom väldigt ofta så att kalla den ovanliga är väl att ta i.

874 Inlägg
14 juli 2007
mellowd skrev:
brillmongo skrev:
LordGlassboet skrev:

ha d gött//brillmongo

Det beror väl ändå helt på vart man bor?
här ser man dom väldigt ofta så att kalla den ovanliga är väl att ta i.

Jadu det är nog som su säger att det beror på var man bor mycket.. Kanske är det så att om nån köper en så blir det snabbt flera ? Tyvärr har jag ingen statistik (har försökt fixa men när jag tillslut fick tag i en lista så hade jag inte programmet på datorn) på hur många Calibror det finns i landet just nu. Men jag är rätt säker på att det inte är så jättemånga iaf. Men det förståss tiderna ändras och de ska visst vara populära att importera har man ju förstått.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

3 Inlägg
16 juli 2007
du ska vara jävligt nöjd med din calibra.min första bil var o är fortfarande en 240 gle från 84

volvo 240/740!!!!!

332 Inlägg
16 juli 2007
Helt ok bil som första bil men gör inte som min bror å parkera den i en rondell wink

(hans calibra var en av dom som krånglade för gämnan så det var nog lika ba att han blev av med den)

159 Inlägg
16 juli 2007
Schysst 18-års bil=) jag hade tonat rutorna om jag va dig:P annas fin!

Power is nothing without control -AUDI- de e grejer de!

111 Inlägg
16 juli 2007
Hel sjust som första bil finns mycket paket till dom om man vill modda om lite.
Jag hadde en Honda Acord som första bil, tycker du ska vara nöjd smile

2 164 Inlägg
17 juli 2007
min första bil är novan.. 5,7liters v8 och automat.. helt okej, men din va inte illa heller! smile

"Life´s too short to drive a boring car"

220 Inlägg
17 juli 2007
schyst åk! jag äger min förstabil nu..

41 Inlägg
17 juli 2007
du ska vara glad för den där! min första bil är den jag hart nu och kommer för all framtid att va min första bil nöjd med den smile önskar bara att det var lite mer krut i den men det får duga så därför satsar jag mer på insidan än utsidan smile

Kettunen
17 juli 2007
Trådstartare
Hade en Mazda 626 89a som första tongue

89 Inlägg
17 juli 2007
Jäkligt schysst 18-års bil! Själv hade man en Ford Taunus från -82. Inte riktigt samma klass men den gick att elda fast tills däcket small iallafall big_smile

\\ Mer laddtryck åt folket! //

315 Inlägg
17 juli 2007
bojboj skrev:
Riktigt fin första bil, min första bil va en polo från 86. Kostade 1500:- så du ska vara nöjd tycker jag

åhh du har inte kommit ifrån polo än ser ja:DD

Allt eller inget!!!

65 Inlägg
17 juli 2007
Ja du har ju klart mkt snyggare förstabil än vad dom flesta andra har.......Jag vägrade att jag skulle ha nån gammal 240 eller någonting så jag sparade och köpte mig en skyline..... rätt nöjd med den jag också smile

Nissan Skyline R33 GT-R
I sammarbete med:
WWW.ADVAN.SE - APP - Officiell återförsäljare av produkter från Rays wheels, Top Secret och Robson!

Lumpare
141 Inlägg
17 juli 2007
Jag äger också min förstabil, inte riktigt så snygg som din, men det kommer förhoppningsvis längre fram, när skiten har slutat klydda, ev toppen som har gått får se om det är lönt att laga ens hmm Men suger musten ur plånboken gör det, jävla skit....

EDIT: Var "bara" oljekylaren som läckte tongue
950kr ny på skroten,  Hade lite tur där smile
Senast redigerat av LasseLarsson (19 juli 2007)

1 813 Inlägg
27 juli 2007
fin calibra=) ägde med en calibra innan v6an tongue gick som fan efter trimmningen hehe.. min första bil var en raddig peugeot 405 Sri med kjolar ingen hitt men va fan första bil var man glad:P

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Överladdad!
530 Inlägg
27 juli 2007
dj_padde skrev:
fin calibra=) ägde med en calibra innan v6an tongue gick som fan efter trimmningen hehe.. min första bil var en raddig peugeot 405 Sri med kjolar ingen hitt men va fan första bil var man glad:P

Peugeot 405 sri ska de va:cool:

Hellre en mekaniker i köket än en kock i garaget :)

Sök