ska sälja en bilsterio till en snubbe på gotland från stockholm hur skikar jag sterion till han ok samtidigt vara helt 100% på att jag får pengarna av han.
Det bästa är att åka ner dit på semestern, om du har nån nu, så möts ni där nere och handeln blir av. Och så kan du ju alltid ta en tur på Gotland Ring.
han fixar in pengarna på ditt konto innan du skickar, så gjorde jag när jag sålde min stereo...han får helt enkelt lita på dig eftersom det e han som e kund
Jobbigt med bussgods kostar så förbannat tycker jag. Deremot postförskott är perfekt bara vikten som kostar skjortan. Beror ju lite på vad man skickar för nått:P
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.
Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.
Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.
haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.
haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.
wh0re skrev:
Åk till Gotland på Semester
Stereon är ju redan såld
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all