2366
Sök

hjälp med försäljning av bilsterio.

3 182 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
ska sälja en bilsterio till en snubbe på gotland från stockholm hur skikar jag sterion till han ok samtidigt vara helt 100% på att jag får pengarna av han.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
16 juli 2007
Det bästa är att åka ner dit på semestern, om du har nån nu, så möts ni där nere och handeln blir av. Och så kan du ju alltid ta en tur på Gotland Ring.

Lev livet, det kan ta slut fort

3 182 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
jo det är också ett alternativ.

raggare.
9 Inlägg
16 juli 2007
postförskott

med lem
1 925 Inlägg
16 juli 2007
http://www.internetgirot.se/betala 

har sålt mycket med den sidan ! är grymt bra

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

2 Inlägg
16 juli 2007
_fillan_ skrev:
http://www.internetgirot.se/betala 

har sålt mycket med den sidan ! är grymt bra

sant, fungerar väldigt bra...

101 Inlägg
16 juli 2007
han fixar in pengarna på ditt konto innan du skickar, så gjorde jag när jag sålde min stereo...han får helt enkelt lita på dig eftersom det e han som e kund

10 Inlägg
17 juli 2007
v8405hk skrev:
postförskott

Riktigt bra, kostar lite extra i "frakt", men då kan båda parterna vara säkra på att inte bli blåsta på varan.

Högerstolsrallyåkare
114 Inlägg
17 juli 2007
v8405hk skrev:
postförskott

Jo det är ju ett mkt bra alternativ men man måste ha ett pg-konto för att det ska funka, och har man bara ett vanligt benkkonto så blir det svårare.

Annars så är det väl föskottsbetalning till ditt konto eller använda dig av internetgirot !

*~ Never Drive Faster Then Your Angel Can Fly... But You Can Give Her A Hard Workout ;) ~*

1 723 Inlägg
17 juli 2007
bussgods har väl nåt liknande postförskott?

Proljece?
1 464 Inlägg
17 juli 2007
Jobbigt med bussgods kostar så förbannat tycker jag. Deremot postförskott är perfekt bara vikten som kostar skjortan. Beror ju lite på vad man skickar för nått:P

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

3 182 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

375 Inlägg
18 juli 2007
pukan2 skrev:
sterion är nu mer såld,ja pallar inte med busgods o postförskot o sånt så ägaren fick åka bus från gävle ner till stockholm hade vart biligare för han o köpt en ny på nätet.

Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.

3 182 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
Dirk Diggler skrev:
pukan2 skrev:

Ja bodde han på Gotland och åkte via Gävle så måste det varit billigare att köpa en ny. Det är en skaplig omväg.

haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.

820 Inlägg
19 juli 2007
Åk till Gotland på Semester smile

VAG entusiast
277 Inlägg
19 juli 2007
pukan2 skrev:
Dirk Diggler skrev:
pukan2 skrev:

haha ahh visst men jag sålde sterion till en annan som bode i gävle.

wh0re skrev:
Åk till Gotland på Semester smile

Stereon är ju redan såld

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Sök