Lindgren_ ´s vectra projekt.

Lindgren_
11 november 2008 · 2 644 Inlägg

åt hlvette sad bilen ligger på blocket ska försöka bli av med den om nån vill ta över den som kommer göra klart den smile

Johan Lindgren
MilleN
11 november 2008 · 9 108 Inlägg

Du skulle tagit en sak i taget istället. Utsidan första året och nästa vinter gå lös på inredning och motor t.ex.. Får hoppas du får lika bra bud som du sa att du fått för ett tag sedan i alla fall då och inte bara ett gäng dryga as som vill ge 10k och en cykel för den wink

Germax
11 november 2008 · 12 086 Inlägg

Vad i helvete?
Ska du sälja den? haha här lägger vi ingen heder i bygget smile

Lindgren_
11 november 2008 · 2 644 Inlägg

jo jag började lite fel med den smile men nu är det bara hoppas att nån vettig jävel vill ha skiten smile

Johan Lindgren
Dubs I got Dubs!
16 november 2008 · 2 423 Inlägg
Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
Lindgren_
16 november 2008 · 2 644 Inlägg

Har uppdaterat blocket annonsen och skrivit lite seriösare och ett pris smile

Johan Lindgren
MilleN
17 november 2008 · 9 108 Inlägg

Inte för att det gör så mycket men reagerade lite på texten "den är ju fyrhjulsdriven för det är en 2000", dom flesta 2000 är faktiskt framhjulsdrivna, det borde stå 4x4 i rubriken istället.

Syyhn Calibra Is The Shit!
26 november 2008 · 662 Inlägg

Jadu Lindgren du vet vad jag säger. Håller med Millen att du har för många bollar i luften. Bilen hade blivit grym när DU blivit klar med den. Du hade bra ideer.

/// SyyHn
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
26 november 2008 · 5 042 Inlägg

inte för vara den! Men du verkar vara väldigt velig   neutral
Sälja , sälja inte hela tiden!
Hade hoppats på bättre då du verkligen lyckades ändra utseende på den totalt o verkligen ser stygg ut!
Tråkigt när inte folk klarar av att fullfölja sina projekt =/
O du som hade så grymt bra ideér till bilen med.
Jaja hoppas du får en vettig peng för bilen i alla fall trotts skicket! smile

Senast redigerat av Children-Of-Bodom (26 november 2008)

C H E V R O L E T <3
Lindgren_
26 november 2008 · 2 644 Inlägg

40000 står det på blocket.. kommer nån med 30-35 så får dom emd allt skit smile så köp!

Johan Lindgren
Lindgren_
30 november 2008 · 2 644 Inlägg

32000kr är den nere i nu! sad

Johan Lindgren
weser bil intreserad anläggare
30 november 2008 · 467 Inlägg

fan va tråkigt att du inte får mer för den:/

Mickius
30 november 2008 · 4 670 Inlägg

har tänkt de länge men inte sagt något
Svårt o sälja nått på vintern o få BRA betalt för sakerna tyvärr

Får nog räkna med att inte få allt för stora siffror för bilen

tråkigt men sant

Lindgren_
30 november 2008 · 2 644 Inlägg

Bara jag blir av med den är jag nöjd smile

Johan Lindgren
MilleN
1 december 2008 · 9 108 Inlägg

Killen som ville ge 70 för ett tag sedan då? Snackare? roll

Lindgren_
1 december 2008 · 2 644 Inlägg

MilleN skrev:
Killen som ville ge 70 för ett tag sedan då? Snackare? roll

Jo det är så jävla många som snackar dynga bara sad därför den ligger så lågt så jag hoppas nån kommer och köper skiten bara utan massa jävla skit..

Johan Lindgren
Grundstrom Nismo
1 december 2008 · 758 Inlägg

Lindgren_ skrev:

MilleN skrev:
Killen som ville ge 70 för ett tag sedan då? Snackare? roll

Jo det är så jävla många som snackar dynga bara sad därför den ligger så lågt så jag hoppas nån kommer och köper skiten bara utan massa jävla skit..

När du hade bud på 70lax, sa du att de var ett helt säkert bud och seriöst. Nu var de bara en snackare?:o
Synd att du inte sålde den för 70 isåfall wink

Lindgren_
2 december 2008 · 2 644 Inlägg

Grundstrom skrev:

Lindgren_ skrev:

MilleN skrev:
Killen som ville ge 70 för ett tag sedan då? Snackare? roll

Jo det är så jävla många som snackar dynga bara sad därför den ligger så lågt så jag hoppas nån kommer och köper skiten bara utan massa jävla skit..

När du hade bud på 70lax, sa du att de var ett helt säkert bud och seriöst. Nu var de bara en snackare?:o
Synd att du inte sålde den för 70 isåfall wink

Jo men jag har ju inte så lätt att få tag på den killen då jag inte har kvar hans nummer eller nått och jag kan säga att jag ångrar att han inte fick den.. det var helt säkert och seriöst.. men just nu är det bara en jävla massa snackare sad

Johan Lindgren
falloutboy
2 december 2008 · 1 723 Inlägg

grejen är den att du måste verkligen hitta rätt köpare. Jag tror inte många ger 35tusen för en bil i delar oavsett vad man får med speciellt inte när bilen inte är nån direkt ovanlig bil (ok 4x4 då...). För 35tusen får man en hel bil i väldigt bra skick och det är så många tänker. Du får ge det tid... att det är vinter gör inte saken bättre. vem vill frakta en bil på ett släp mitt i vintern med allt jobb som kommer till. Inte jag. Men på en varm å solig dag så kanske.... wink

850heden
2 december 2008 · 557 Inlägg

Fast det känns ändå som att det borde vara rätt tid att sälja ett projekt. Så man kan bygga på den och ha den färdig till sommaren.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang