Fällde baksätet och försökte få in moraklockan, men det gick inte.. Då fick jag en snileblixt att man kan ju kolla hur solen står, och den går ju bara upp och ner på en dag, men inte har kommit upp i några 100 än.. :S
Hmm tänkte prova med 240n när den var nyinskaffad... Kom bra iväg på ettan, ska slita i tvåan...växelspaksknoppen lossnar och hamnar i min hand... växelspaken i neutral... gasar till upp till 6000, hmm ingen växel, tittar ner... en lite metallstump kvar... drar den mot mig och släpper kopplingen.... var visst fyran.... segar mig upp till 100, tog nog 20 sekunder kanske. Alla andra vid stoppljuset blev så rädda så de saktade ner...så jag vann i alla fall!
Hmm tänkte prova med 240n när den var nyinskaffad... Kom bra iväg på ettan, ska slita i tvåan...växelspaksknoppen lossnar och hamnar i min hand... växelspaken i neutral... gasar till upp till 6000, hmm ingen växel, tittar ner... en lite metallstump kvar... drar den mot mig och släpper kopplingen.... var visst fyran.... segar mig upp till 100, tog nog 20 sekunder kanske. Alla andra vid stoppljuset blev så rädda så de saktade ner...så jag vann i alla fall!
hahahaha....tack för skrattet..
skulle väl tippa på en 8-9 sek.. men med nya motorn då börjar vi förhoppningsvis prata lägre...
0-100 borde vara runt 6 sekunder och toppfarten ska kunna vara 301 km/h.. det gjorde den bil som mina grejor satt i förut iaf..
om det är samma utväxling i s4 som i s2 så kan den inte gå fortare än 250km/h ungefär, det kan ingen s2 om dom inte bytt utväxling! det är fram räknat med hjälp av utväxlings förhållande och max varv på motor! så kom inte o säg att era mätare stämmer, för det gör dom inte! en kompis s2 gjorde 290km/h! med filter och system???? det finns väl ingen vits att köpa porsche eller lamborghini om man kan köpa en original s2 från -93 för 45 000:- eller???? så snälla skriv inget påhittat om ni inte ändrat utväxling själva,det gäller alla märken även om audi visar nå grymt fel! bilfabrikanterna sitter nog inte och gissar! ursäkta om det verkar grinigt men var bara tvungen att få skriva av mig!!!