4358
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
31 augusti 2007
Snyggt, bra skärpa och ljus! wink
Inväntar resterande bilder nu då. big_smile

//Edge

4 767 Inlägg
1 september 2007
Trådstartare

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

2 164 Inlägg
2 september 2007
Varje gång så ber jag Erick att ta kort på bilen jag åker i.. visst säger han.. sen gör han inte det.. varför?! snälla förklara för mig vad det är för fel på min bil, är den elak? säger den dumma saker till folk med kamera i handen? nej det gör den inte!!!!!!!!!!!!! så ta kort på min bil nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!! mad

"Life´s too short to drive a boring car"

1 256 Inlägg
2 september 2007
dadde skrev:
Varje gång så ber jag Erick att ta kort på bilen jag åker i.. visst säger han.. sen gör han inte det.. varför?! snälla förklara för mig vad det är för fel på min bil, är den elak? säger den dumma saker till folk med kamera i handen? nej det gör den inte!!!!!!!!!!!!! så ta kort på min bil nästa gång!!!!!!!!!!!!!!!!!! mad

För det första: Fotografen väljer själv vems bil och vilken bil han hinner att fota
För det andra: Tror inte fotografen uppskattar tjat.
För det tredje: Vi fotograferar inte bilar som burnar
Senast redigerat av Jonni (2 september 2007)

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Hey jag är där och fotar för nöjes skull! För mitt egna intresses skull, jag "jobbar" inte som anställd fota alla bilar fotograf.. Jag vet du bad mej fota din bil, men jag gick aldrig förbi den efter att vi pratat tills dess vi åkte vidare. Jag är i första hand på träffen för att prata med trevligt folk vilket jag gjorde mycket och när jag pratar så fotar jag inte.

Vissa bilar fotar jag men lägger inte upp för bilden blev dålig/suddig etc. Och när det är så jädrans många bilar så tar jag kort på dom jag går förbi som jag tycker sticker ut lite extra.. Många fina bilar förutom din kom inte med!

Mvh
Erick

103 Inlägg
2 september 2007
Istället för att hålla på å klaga på att din bil inte kom med på bild så tycker ja allt att vi borde uppskatta alla dessa fotografer som går runt och fotar. Och som sen lägger ner mkt tid på att redigera dessa bilder, lägger ram och suddar reg nr osv. Jag ahr inte ritkgit koll på allt ni gör innan ni laddar upp dem men^^

Att vi sen får ta del av alla dessa bilder är ju bara ett stort +, och Jag iaf uppskattar detta mkt.
Keep up the good work smile

Ja vet inte, men vore det inte sjyst att nån gång få ett foto när alla står uppradade inför karavanen? Detta långa led smile

Nån som har koll på hur många bilar vi blev nu sist?, eller har ja missat att läsa det i träden nånstans...

Ha det super å syns på Onsdag smile

//Niklas

Better stay on the road, the road to heaven

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Vi var någonstans 150-180 bilar sist! smile

Mvh
Erick

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
2 september 2007
Nytt rekord igen då! wink
Hoppas "vi" slår det på onsdag! Skall ta mig ner igen hade jag tänkt.
Fick faktiskt en bild på din Mustang i onsdags, blänker fint i kvällsljuset.
Ligger för övrigt i mitt galleri/evenemang. tongue

//Edge

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Edge83 skrev:
Nytt rekord igen då! wink
Hoppas "vi" slår det på onsdag! Skall ta mig ner igen hade jag tänkt.
Fick faktiskt en bild på din Mustang i onsdags, blänker fint i kvällsljuset.
Ligger för övrigt i mitt galleri/evenemang. tongue

Jo vi hoppas på rekord igen såklart!! big_smile

Mvh
Erick

103 Inlägg
2 september 2007
Oj, såpass många big_smile Synd bara att vissa Fortfarande perkerar dumt... typ vissa 3000gt, vill man inte ha dörruppslag finns det många andra ställen att parkera på i området vid parkeringen som det inte är lika trångt på smile

Najs bild du fick där^^ Alla ni fotografer är väldigt duktiga på att fota måste ja säga, jag är Mäkta imponerad varje gång!

Känns mkt roligare att åka runt i mussen nu efter lacken:D Den vart ju hellackerad en gång innan...men då var d så dåligt gjort hmm Ja skämdes >.< Nu skäms ja bara för vissa grejer på den... men ja hade bara 1 vecka på mig å gjorde 90% av jobbet ensam så....

1 256 Inlägg
2 september 2007
Vi försöker göra så gott vi kan, folket måste bara förstå att alla skall få plats..
Nu på Onsdag kl 19.00 får INGEN dubbelparkera alla måste kunna få plats!

Vi skall slå rekord igen, och jag kan lova er att alla är lika försiktiga som ni är när ni kliver ur bilen.

Och åter igen INGET BURNANDE och framförallt.. INGET BUSKÖRANDE till eller ifrån träffen..

Påminner även om att detta är SOMMARFINAL, det finns möjlighet att få sin bil chippad (kontakta Martin på fastOne.se info@fastOne.se) innan onsdag!

Kl 19.00 Järnbrottsmotet SIBA-Parkeringen vid Burger King

Väl mött

/Jonni, Karlzzon, Erick, Zairon, m.fl

EDIT: Givetvis fortsätter vi ha träffarna efter "SOMMARFINALEN"
Senast redigerat av Jonni (2 september 2007)

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
2 september 2007
Tyckte den blänkte så fint så, inget att skämmas för. big_smile
Jag skulle snarare skämts över min otvättade bil.. hehe
Knappt man såg genom bakrutan pga. allt damm. *hint - har grusvägar här hemma*.. tongue

//Edge

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Sahlis skrev:
Oj, såpass många big_smile Synd bara att vissa Fortfarande perkerar dumt... typ vissa 3000gt, vill man inte ha dörruppslag finns det många andra ställen att parkera på i området vid parkeringen som det inte är lika trångt på smile

Najs bild du fick där^^ Alla ni fotografer är väldigt duktiga på att fota måste ja säga, jag är Mäkta imponerad varje gång!

Känns mkt roligare att åka runt i mussen nu efter lacken:D Den vart ju hellackerad en gång innan...men då var d så dåligt gjort hmm Ja skämdes >.< Nu skäms ja bara för vissa grejer på den... men ja hade bara 1 vecka på mig å gjorde 90% av jobbet ensam så....

Alla på träffen är rädda om sina bilar, således behöver ingen vara orolig för dörruppslag på det sätt man är på ikeaparkeringen! smile Så ställ er i era rutor ordentligt! Och backa in! Det klarar alla, det ingår i uppkörningen till körkort wink

Jag tycker lacken på din bil Sahlis såg helt okej ut när jag tittade på den i onsdags! smile

Mvh
Erick

103 Inlägg
2 september 2007
Erick skrev:
Jag tycker lacken på din bil Sahlis såg helt okej ut när jag tittade på den i onsdags! smile

Mvh
Erick

Tur då att du inte har sett allt som ja har sett, haha smile Men ja säger inget om vart det är fel ;P
Men tackar för den komplimangen iaf=) Gör så¨gott ja kan me den tid ja fått tillgodo me:)

//NIklas

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
På onsdag kommer det finnas möjlighet att boka mej några minuter för en extra fotosession för just din bil, då vi kör bort din bil från dom andra och tar några extra bilder på den! Jag kommer ha tid att ta på tre bilar förutom dom vanliga.

PM:a mig så bokar vi ett klockslag mellan 19:30 och 20:00, först till kvarn gäller. Kostnadsfritt.

Mvh
Erick

2 164 Inlägg
2 september 2007
Jonni skrev:
dadde skrev:

För det första: Fotografen väljer själv vems bil och vilken bil han hinner att fota
För det andra: Tror inte fotografen uppskattar tjat.
För det tredje: Vi fotograferar inte bilar som burnar

1: jaa han väljer självklart själv..
2: nej det uppskattar ingen, men jag är sån..
3: jag hade inte en aning om det du berättade för mig.. jag har bett om ursäkt, jag kan gå in på siba på onsdag och be dom om ursäkt oxå om det hjälper. men jag har sett bilder på flera andra bilar som burnade MYCKET mer än mig.. så jag tycker att din tredje punkt va lite löjlig att ta upp...

"Life´s too short to drive a boring car"

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Dadde är först ut att få sin bil extra fotad kl 19:30 på onsdag!

2 bilar till har möjlighet! smile

Mvh
Erick

1 256 Inlägg
2 september 2007
Erick skrev:
På onsdag kommer det finnas möjlighet att boka mej några minuter för en extra fotosession för just din bil, då vi kör bort din bil från dom andra och tar några extra bilder på den! Jag kommer ha tid att ta på tre bilar förutom dom vanliga.

PM:a mig så bokar vi ett klockslag mellan 19:30 och 20:00, först till kvarn gäller. Kostnadsfritt.

Mvh
Erick

Jag tar med mig min kamera oxå så det finns möjlighet för ett par st till att få sina bilar fotograferade.

Dock vill jag bara påpeka att jag vill helst bara fotografera lite mer speciella bilar då jag gör det för att fylla ut min portfolio en aning.

Mvh Jonni

4 767 Inlägg
2 september 2007
Trådstartare
Sahlis knyckte andra fototillfället smile

Mvh
Erick

461 Inlägg
3 september 2007
Får la ta och titta förbi med ogn då, fanns det nån chans kvar att få ta kort på bilen eller, skulle va skoj att ha nått annat än mobil kort;)

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

Sök