Lossser Husse...Blir nog inte jag heller som blir sist hehe ses dä..
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Det blev riktigt lyckat även denna gången, men folk måste lära sig att kunna hantera sina bilar. På väg ut från Sibas parkering var det ett antal personer som passade på att bränna däck och sladda omkring. Skärpning för fan.
Riktigt skoj ikväll, mkr nya bilar tyckte ja att ja såg
HAHA, ja megafonen vart ju ingen höjdare^^ Bra Bilder blev det dock Men om du köpt den för detta ändamål, ni kan ju ta å ställa en bössa så ni kan få ihop lite spons till SMS-listan och eventuella aktiviteter, det är mkt tid bakom allt ändå
Tog massor med bilder.. som kommer upp inom sinnom tid
Ja insamling till sms-lista och omkostnader för vi köra snart, kontantkortet jag köpte till sms-listan töms ganska fort nu när det är 126 pers på listan.
Fan ja fattade inte riktig det hela med snuten som hängde där !?
När ja låg i karavanen så såg ja de komma en bil i backspegeln, sa te polarn "Här kommer nått i bra fart". Haha, till min förvåning va de en snutbil utan varesig blåljus och sirene, blev lite nojjig Ingen som blev stoppad?
Parkeringen vid Swedish Match va riktig najs, regnskydd för dom som får plats inomhus.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!