3389
Sök

Nissan 200sx s-13

25 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
Är en nissan s-13 bu elle bä när jag ska inskaffa min första bil???? i så fall vad ska man välja annars med samma prestanda som är bättre i motor och mot rost vill ha en rolig bil som har lite power under huven.. den ska ligga runt 30 000- 40 000 och ingen liten bil som typ golf hjälp mig!!!!!!!!!!!!????????

200sx

terazzi
2 augusti 2007
Perfekt ju wink ska med införskaffa en sån om 1-2 mån om ja hittar jobb,bara lite pengar som saknas smile men detta är ju plus med den

+snygg
+inte så dyr försäkra
+finns hur mkt delar som helst till den wink
+200sx klubben och alla dem som är med där ;D alla hjälper alla!!
+170 hk som du lätt kan trimma wink samt bakhjulsdrift

-vanligt med vevlagerras/ramlager ras
-kan finnas en del rost, men det beror ju på hur fint skick den är i...

E väl det lilla jag kan komma på direkt smile men asfina bilar och ska ju själv köpa en så big_smile

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
2 augusti 2007
ska du trimma så skaffa en olje-kylare..ska inte annars vara nåt problem

1 503 Inlägg
2 augusti 2007
Kan rekomendera 200:an. Kanonbil att trimma och leka me! Se bara till att bilen helst har oljekyl eller gått lugnt. Annars väntar vevlagerras som brukar vara dyrt..
Senast redigerat av Oboy6 (2 augusti 2007)

RB25DET, probably the best motorsound in the world!

25 Inlägg
2 augusti 2007
Trådstartare
Oboy6 skrev:
Kan rekomendera 200:an. Kanonbil att trimma och leka me! Se bara till att bilen helst har oljekyl eller gått lugnt. Annars väntar vevlagerras som brukar vara dyrt..

va kostar de om vevlagret pajar då????

200sx

terazzi
2 augusti 2007
kolla vev/ramlager på japtuning wink
annars kolla 200sx.nu kanske..
vet desvärre ej det..

Driving Nissan 200sx s13
137 Inlägg
2 augusti 2007
kan rekomendera en 200:a, ganska lätt trimmat och så är det ju jävligt roligt me bakhjulsdrift! smile
som dom skrev innan så skaffa en oljekylare bara! smile

Drive It Like You Stole It

Smålänning
7 883 Inlägg
2 augusti 2007
Se till att få tag på en orörd helst. Många verkar vara sönderskruvade, och driftsäkerhet därefter...

(Källa: Många trådar om problem med 200sx här på forumet.)

Synd att volvo inte är snygga... Eller fords roliga för den delen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

25 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Se till att få tag på en orörd helst. Många verkar vara sönderskruvade, och driftsäkerhet därefter...

(Källa: Många trådar om problem med 200sx här på forumet.)

Synd att volvo inte är snygga... Eller fords roliga för den delen...

är det någon som kan hjälpa mig att hitta en bra kandidat på blocket kan inte så mycket om bilar en 200sx vill jag ha men vet inte hur mycket man ska lägga på en help plzz!!

200sx

Senaste foruminläggen

Nyaste forumtrådarna

Sök