r-ted skrev:
är det någon här som vet hur många våldtäkts fall som leder till fällande dommar ??
vet ni varför det är så få ??
för att väldigt många våldtäkter är efterhandskonstruktioner.
är så många sjuk jävla brudar i vårat land som hittar på va fan som hellst alltså..
men dom som har våldtagit någon på riktigt är fan inte vatten värd ,d et roliga är att dom hamnar på egna anstalter tex skogome eller sin egna jävla pedo avdelning på smälteryd.
dom får inga riktiga fängelse straff som oss vanliga.
har suttit en period på smälteryd (misshandel) då bodde nästan alla pedofiler i en "barack"
och man fick ju absolut inte säga eller göra nått , jag klara mig i 2dagar innan jag sänkte en gubbe som hadde knullat sin dotter .
Idioten hadde mage att komma in när vi satt å spela kort å kalla mig för jävla idiot och att sånna som jag som börjar med kriminalitet i ung ålder aldrig kommer göra annat än att åka in och ut på kåken hela livet.
då fråga jag han om det är bättre å knulla sin dotter... då blev han hysterisk och sa att han skulle döda mig , yeee fine sa jag å spöa skiten ur han.
självklart så fick jag ju "knall" alltså blev förflyttad redan dagen efter men det var det värt .
ni vet att pedofilerna på skogome och smälteryd åker i grupper till liseberg i terapi syfte fy fan.
men man skall aldrig dömma någon bara för att man är åtalad ! ! ! !
jag har polare som har blivit åtalade för mord och mordförsök men dom har ju absolut inte gjort det, och självklart blev dom friade.
så man skall hålla käft tills dommen är fastställd, inte sitta på ett forum å dömma folk