3547
Sök

Stureplansprofilerna, Vilka svin....

?
1 038 Inlägg
9 augusti 2007
Trådstartare
Fattar inte att dom vågar visa sig ute sen förra anklagelsen mad

Hoppas dom åker in denna gång sen kan man ju funderar hur oskyldiga dom va förra gången trots att dom blev friade och sen dom som fria dom, hoppas dom fick ett hårt slag i ansiktet nu å inser att dessa rika/trevliga killar inte va så oskyldiga bara för att tjejen hoppat runt till olika och att dom inte är värt ett jävla dugg......

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 94,00.html

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm … 04,00.html
Senast redigerat av Evo-Danne (9 augusti 2007)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

217 Inlägg
9 augusti 2007
helt sjukt att folk kan bete sig så!

2 652 Inlägg
9 augusti 2007
dom har pengar till bra advokater så dom kommer säkert undan

1 174 Inlägg
9 augusti 2007
Jag börjar bli så trott på detta nu så jag tycker vi borde införskaffa avrettning i svenskasamhället å då ska det va offentligt på sthlms gator!

Låter kanske brutalt men det finns inte så mycke värre än våldtekter det förstör tjejers liv för evigt tillskillnad mot ett mord som tar livet av än så man slipper lida mer, bara hennnes/hans nära å kära som får lida istället för en våldtekt där hon får lida ett helt liv plus hennes nära å kära som får se henne må dåligt!

459 Inlägg
9 augusti 2007
Pedofiler och våldtäcksmän har ej rätt å leva. dom förstör andras liv som du säger, skulle ja se någon "antasta sig på någon å den ej vill, vetefan va ja skulle göra då asså" fyfan vilka svin, fan arg ja blir.

Eldknast
915 Inlägg
9 augusti 2007
Sätt dit dom för fildelning istället så kanske dom får rejäla böter och fängelse iallafall... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)

945 Inlägg
9 augusti 2007
Akka skrev:
Jag börjar bli så trott på detta nu så jag tycker vi borde införskaffa avrettning i svenskasamhället å då ska det va offentligt på sthlms gator!

Låter kanske brutalt men det finns inte så mycke värre än våldtekter det förstör tjejers liv för evigt tillskillnad mot ett mord som tar livet av än så man slipper lida mer, bara hennnes/hans nära å kära som får lida istället för en våldtekt där hon får lida ett helt liv plus hennes nära å kära som får se henne må dåligt!

Ja. Dödsstraffet är en skitbra lösning...
Hoppas du förstod min ironi.

med lem
1 147 Inlägg
9 augusti 2007
vilka e dom? förtjänar ju att "hängas ut"

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

1 174 Inlägg
9 augusti 2007
Sir_x skrev:
Akka skrev:

Varför ska man ha nåd til lfolk som förstör andras liv?

Busdriver
389 Inlägg
9 augusti 2007
dallelito skrev:
vilka e dom? förtjänar ju att "hängas ut"

googla lite på "stureplansprofilerna" och klicka på "möt stureplansprofilerna" så får du upp en bild på två brats som äger en krog...
Senast redigerat av Edman (9 augusti 2007)

945 Inlägg
9 augusti 2007
Akka skrev:
Sir_x skrev:
Akka skrev:

Hur många liv tror du att ett dödsstraff förstör?
Det är inte bara gärningsmannen du straffar utan hela hans familj, dess anhöriga osv.

4 554 Inlägg
9 augusti 2007
synd att dom inte träffade på 46åringen från ävslbyn som slet pungen av sin man så hade dom nog inte vart så sugna mer

Byfåne
368 Inlägg
9 augusti 2007
Nu säger jag inte att dom här två är oskyldiga, dom är ganska uppenbart två svin, men hänga ut folk är nog fel sak att göra om dom inte blivit dömda. Finns män som faktiskt blir oskyldigt anklagad av kvinnor som ångrar sig dagen efter. Ska dom få lida bara för två killar med mycket cash blir friade?

1 174 Inlägg
9 augusti 2007
Sir_x skrev:
Akka skrev:
Sir_x skrev:

Hur många liv tror du att ett dödsstraff förstör?
Det är inte bara gärningsmannen du straffar utan hela hans familj, dess anhöriga osv.

Ssant iof, men om man inför de så bör en normal person inse konsekvenserna av att våldta någon, och om han/hon inte gör de så är det något fel på denna person.

645 Inlägg
9 augusti 2007
firefreak skrev:
Sätt dit dom för fildelning istället så kanske dom får rejäla böter och fängelse iallafall... smile

Ja, det är ju så sjukt att vara på Grabbarnas så ser man hur dem sitter på torrent-sidor och tankar låtar. Känns väldigt seriöst...

Nu kanske inte de har kvar Grabbarnas men ändå. Dessutom kan jag inte yttra mig i frågan för att det bara finns drygt 3 personer som vet vad som egentligen hände, resten är bara spekulationer.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
9 augusti 2007
om den 19åriga flickan som darrade när dom friades... HMMM va fan ska hon till stureplan o göra igen? stanna hemma så slipper hon darra.

Men men dom där lilla bort skämda snobb ungarna kan gå o död riktiga svin. Men de är ju ingen nyhet att den typen av personer har en tendens till att bete sig illa

Bmw osv..

DFFL
9 020 Inlägg
9 augusti 2007
Tänk om de är oskyldiga då?

Nej, för än en gång så är folk cyniska och dömer folk utan någon insikt i fallet förutom vad Aftonhoran skriver.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

168 Inlägg
9 augusti 2007
Läs på lite. Google är en bra grej.

Flashback har en 100+ sidor tråd angående grejen.

Det är ju inga riktiga stekare. Då bor man inte hos sin mamma i en lägenhet.

roll

sen har jag mycket svårt tro att 21 åringen är oskyldig 2 ggr (notera att han är den enda som varit med båda gångerna)

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
9 augusti 2007
Det e som jag har sagt hela tiden. Det är dags att svenska folket går ihopa och sätter stopp för detta! Det räcker inte att enskilda personer uttrar sig, alla borde ta del av detta.
De som händer på våra gator e sjukt!

Höjj straffen för våldtäkt, mord, rån osv osv.
Sverige e ju rena semestern för kriminella, helt jävla sjukt att vi låter detta pågå på våra egna gator! Blir så jävla förbannad!

Sök