3540
Sök

Stureplansprofilerna, Vilka svin....

820 Inlägg
16 september 2007
Bubbaman skrev:
Nu säger jag inte att dom här två är oskyldiga, dom är ganska uppenbart två svin, men hänga ut folk är nog fel sak att göra om dom inte blivit dömda. Finns män som faktiskt blir oskyldigt anklagad av kvinnor som ångrar sig dagen efter. Ska dom få lida bara för två killar med mycket cash blir friade?

Dom har blivit det FLERA gånger.... smile

The Queen
200 Inlägg
16 september 2007
Jag läste i senaste nummret i VeckoRevyn en artikel "Ur livet" om den 19 åriga tjejen, hur dåligt hon mår nu efter våldtäkten. Jag fattar inte hur de kunnde frias p.g.a att de inte visste att de våldtoge henne och att de trodde hon var med på det. Jävla idioter!

Golf Racing*

494 Inlägg
16 september 2007
De är helt sjukt att dessa människor kan få gå runt på gatorna och känna att de de gjorde är helt okej ur lagens synpunkt. de borde straffas hårt. livstid på ricktigt fängelse tills de dör. inget annat är de värda
förstår inte hur folk kan sitta och försvara dessa djur och tänka på deras släktingars lidande om de skulle bli avrättade de förtjänar inte bättre.

stör mig på att de som är försvarets största argument är hur kvinnorna ser ut hur de klär sig hur de har sex och med hur många detta är väll totalt irrelevant vill man inte så vill man inte. man får mer information om kvinnorna som är offer än om våldtäcktmänen.

pUs hur kan du bara sitta och vara så himla korrekt blir du inte förbannad tycker du om våldtäcktsmän? har dessa indiveder gjort rätt som blivit anmälda två gånger. förtjänar de sin frihet

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Teddan
2 495 Inlägg
1 oktober 2007
många duktiga här inne som verkar veta exakt vad som har hänt.....

fy fan vad naiva en del är.....det är väll fan inte säkert dom har gjort nått fel.

finns ju dom som ångrar sig efteråt oxå ..... sen finns det riktiga jävla mediehoror som vill synas oxå.

VÄRLDEN ÄR FULL AV KONSTIGA MÄNNISKOR! ! ! ! !
sen är inte alltid saker som det ser ut att vara....

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Förjaevle Brao
555 Inlägg
1 oktober 2007
tycker att riktigt grova brottslingar som våldtäktsmän å mördare .m.m skulle beläggas me dödstraff, eller iaf jävlit lång fängelse straff som i USA, där jävlar får man iaf sona sina brott ordentligt!

Teddan
2 495 Inlägg
6 oktober 2007
Performance_ skrev:
tycker att riktigt grova brottslingar som våldtäktsmän å mördare .m.m skulle beläggas me dödstraff, eller iaf jävlit lång fängelse straff som i USA, där jävlar får man iaf sona sina brott ordentligt!

så länge det är bevisat och dom blir dömda så skall dom ha riktigt långa straff.
men som det är i sverige så får det inte finnas rimligt tvivel.

men dömda sexual brottslingar skall ha mycket hårdare straff än det dom får.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

?
1 038 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
r-ted skrev:
Performance_ skrev:

så länge det är bevisat och dom blir dömda så skall dom ha riktigt långa straff.
men som det är i sverige så får det inte finnas rimligt tvivel.

men dömda sexual brottslingar skall ha mycket hårdare straff än det dom får.

Dömda till 4år så dom lär typ vara ute efter 2år, men skönt att dom blev dömda iaf big_smile

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1024870.ab

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

264 Inlägg
16 oktober 2007
bra att dem åkte fast endå.. trodde jag inte skulle hända i detta land.

Noiseprojekt
16 oktober 2007
Jävla nötter, tror 08orna att dom kan bete sig hur som helst bara för dom får låna pappas kreditkort?

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
16 oktober 2007
Noiseprojekt skrev:
Jävla nötter, tror 08orna att dom kan bete sig hur som helst bara för dom får låna pappas kreditkort?

drar du alla 08:or över en gräns? känns ju rätt dumt å bara säga en sådan sak
visst dem där var ju riktiga jävla svin men alla 08or beter dig verkligen inte så, det ska du ha klart för dig!

Team Insane Racing

DFFL
9 020 Inlägg
16 oktober 2007
Varför gjorde ni inget när tjejen blev våldtagen?
För de flesta utav er verkar ju ha varit i samma rum så mycket som ni vet om vad som hände...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Hopplare
104 Inlägg
16 oktober 2007
De känns lite konstigt att de finns så många våldtäktsmän ute på våra gator... Jag vet varför! men låser aldrig in dom!

Lika lyckat som Melle mels comeback

VW-driver
291 Inlägg
16 oktober 2007
Förjävligt! Våldtäktsmän i allhet ska dömas hårt och rättvist!

218 Inlägg
16 oktober 2007
känns ju inte direkt roligt att behöva möta tjejjen nånstans såfort hon varit ute på krogen bara för att man bor på samma gata som ett av dessa svinen. tycker det är sorgligt att dom bara får 4 år.

För att inte tala om detta höga skadestånd dom skall betala? Fan det tar väl dom ur växelkassan?

Hoppas bara att folk på anstalten dom skall sitta på får reda på vad dom gjort. har hört att det kan bli jobbigt för sådana fångar smile

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
16 oktober 2007
snäla... ge dem 15 minuter med mej så lär de lida i mer än 4 år... Hatar sånt folk!!

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 833 Inlägg
16 oktober 2007
Helt okej.!

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

406 Inlägg
16 oktober 2007
Lyssnade på ett program på radion ang detta... fattade mer som att de hade gått lite förlångt än våldtäkt, hon ville ha sex med den första som hon sa... hon HAR haft sex med DEM BÅDA vid flera tillfällen tidigare frivilligt... så frågan är ju hur illa det är i värkligheten.. troligen är de väl 2 svin. men kan ju ha fel, iom att man inte känner dem =P

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Långtradarchaffis
224 Inlägg
16 oktober 2007
SKönt att dom åkte fast iallfall. Sen kan ju straffet på 4 år diskuteras. Det är på tok för lite. Men dödstraff är ju lindrigt i deras fall. Dom ska få lida resten av livet efter det dom gjort

Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

?
1 038 Inlägg
16 oktober 2007
Trådstartare
Gujen skrev:
Lyssnade på ett program på radion ang detta... fattade mer som att de hade gått lite förlångt än våldtäkt, hon ville ha sex med den första som hon sa... hon HAR haft sex med DEM BÅDA vid flera tillfällen tidigare frivilligt... så frågan är ju hur illa det är i värkligheten.. troligen är de väl 2 svin. men kan ju ha fel, iom att man inte känner dem =P

Jo, för att hon haft sex med dom tidigare så behöver hon väl inte gå med på att få en fjärrkontroll upp körd i hålen mot sin vilja....

Här finns domen om ni inte läst den.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/ar … 32053a.pdf

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

putte-p
17 oktober 2007
Evo-Danne skrev:
Gujen skrev:

Jo, för att hon haft sex med dom tidigare så behöver hon väl inte gå med på att få en fjärrkontroll upp körd i hålen mot sin vilja....

Här finns domen om ni inte läst den.

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/ar … 32053a.pdf

Dom här gossarna kommer få känna på lite old-school-uppfostran i fängelset. Och här snackar vi inte bara fjärrkontroller i anus...

Sök