740 helt klart.. behöver inte ens va vinter tongue Räcker med att det är blött för att du ska kunna gå ut med sladd tongue Går ut med sladd i en av stans rondeller varje gång pga att asfalten där är nån konstig blandning som gör den glashal när det är blött ute.. men det är inga problem att kontrollera upp den smile
Så är det precis man har alltid dunder kontroll har väl hänt att det gått åt h*lvete men det har inte vara många gånger det inte Jag var helt oerfaren med bakhjulsdrivet förra vintern men det spelar ingen roll 740 kan vem som helst ställa upp inga som helst problem
740 helt klart.. behöver inte ens va vinter tongue Räcker med att det är blött för att du ska kunna gå ut med sladd tongue Går ut med sladd i en av stans rondeller varje gång pga att asfalten där är nån konstig blandning som gör den glashal när det är blött ute.. men det är inga problem att kontrollera upp den smile
Så är det precis man har alltid dunder kontroll har väl hänt att det gått åt h*lvete men det har inte vara många gånger det inte Jag var helt oerfaren med bakhjulsdrivet förra vintern men det spelar ingen roll 740 kan vem som helst ställa upp inga som helst problem
Jo men visst har man dunderkontroll Snurrade senast i Fredags i rondell Fast den är känd för att bli grishal
Senast jag ställde upp min i en rondell stog en kärring och hytte med näven det var rätt kul Tutade lite på henne när jag åkte brett och smilade det är kul att reta pensionärer.
Detta är inte OT.. han frågade om en rolig bakhjulsdriven bil å nu berättar vi om massa roliga grejjer med våra ROLIGA bakhjulsdrivna 740is
Sist jag körde å hämtade min polare så fick jag klagomål av grannen för att jag körde för fort.. jag körde i 15km/h på 20väg Som inte finns förövrigt utan det är en 30väg
Iaf.. så nästa gång jag kom in låg jag på 1an å krypkörde.. låg la i en sådär 3km/h eller nåt, tillräckligt för att jag inte skulle komma över guppet utan jag rullade bakåt när jag försökte köra över det .. Men nu har jag börjat med att varva utanför hennes hus