3651
Sök

Bakhjulsdrivna bilar? :)

217 Inlägg
16 augusti 2007
röstar på bmw 3xx e30!

Pan
16 augusti 2007
ToXtreme skrev:

740 helt klart.. behöver inte ens va vinter tongue Räcker med att det är blött för att du ska kunna gå ut med sladd tongue Går ut med sladd i en av stans rondeller varje gång pga att asfalten där är nån konstig blandning som gör den glashal när det är blött ute.. men det är inga problem att kontrollera upp den smile

Så är det precis man har alltid dunder kontroll har väl hänt att det gått åt h*lvete men det har inte vara många gånger det inte tongue Jag var helt oerfaren med bakhjulsdrivet förra vintern men det spelar ingen roll 740 kan vem som helst ställa upp inga som helst problem smile
Senast redigerat av Pan (16 augusti 2007)

3 627 Inlägg
16 augusti 2007
Pan skrev:
ToXtreme skrev:

740 helt klart.. behöver inte ens va vinter tongue Räcker med att det är blött för att du ska kunna gå ut med sladd tongue Går ut med sladd i en av stans rondeller varje gång pga att asfalten där är nån konstig blandning som gör den glashal när det är blött ute.. men det är inga problem att kontrollera upp den smile

Så är det precis man har alltid dunder kontroll har väl hänt att det gått åt h*lvete men det har inte vara många gånger det inte tongue Jag var helt oerfaren med bakhjulsdrivet förra vintern men det spelar ingen roll 740 kan vem som helst ställa upp inga som helst problem smile

Jo men visst har man dunderkontroll roll Snurrade senast i Fredags i rondell tongue Fast den är känd för att bli grishal tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Pan
16 augusti 2007
Senast jag ställde upp min i en rondell stog en kärring och hytte med näven det var rätt kul tongue Tutade lite på henne när jag åkte brett och smilade det är kul att reta pensionärer. smile

Sry OT

3 627 Inlägg
16 augusti 2007
Detta är inte OT.. han frågade om en rolig bakhjulsdriven bil tongue å nu berättar vi om massa roliga grejjer med våra ROLIGA bakhjulsdrivna 740is tongue

Sist jag körde å hämtade min polare så fick jag klagomål av grannen för att jag körde för fort.. jag körde i 15km/h på 20väg tongue Som inte finns förövrigt utan det är en 30väg tongue

Iaf.. så nästa gång jag kom in låg jag på 1an å krypkörde.. låg la i en sådär 3km/h eller nåt, tillräckligt för att jag inte skulle komma över guppet utan jag rullade bakåt när jag försökte köra över det roll .. Men nu har jag börjat med att varva utanför hennes hus tongue

Nu ursäktar jag mig för OT tongue

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Brodar'n Maffia!
184 Inlägg
16 augusti 2007
Köp en 240 och diffa den. smile

...tror jag, är dock inte helt 100...

Körv
3 535 Inlägg
16 augusti 2007
haha.. Blir kanske nåt gammalt åk nästa vinter big_smile Har ju superduper-fårrden (öhm.. ja eller hur) kvar att köra med smile

Truckdriving Man

1 019 Inlägg
16 augusti 2007
jag röstar på bmw e30 big_smile typ 316-318 eller varför inte en Subba me 4wd? wink

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

264 Inlägg
16 augusti 2007
Grabber skrev:
hgren skrev:
Izual skrev:
740 är riktigt skoj att sladda runt med på vintern startar jämt och tål lite stryk, men dom är ju inte så vackra att se på wink

haha precis hörde någonting om att det skulle vara lättare o sladda med 240 pga att 740 e så understyrd? någon som vet?

Är det inte samma bil i grunden? wink

740in är ju iallafall lättare i baken:|

1 722 Inlägg
16 augusti 2007
http://www.blocket.se/vi/12995872.htm?ca=1_10_s

är det en bil att ha som första bil ?dyr?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök