Nokia N73, roligaste mobilen jag haft. Dock ej smidigaste.
man ska ha stora telefoner då tappar man inte bort dom hade styv farsans motorola storno funkat hade ja använt den o den ä större än min polisradio som ä ca 50cm
På w300i:n som jag har haft sedan januari har underdelen (vad den nu heter) börjat glappa. Den kontakt där man sätter i headset och laddare. Det är lite irreterande. Någon som vet om det kan hjälpa att tvätta den delen på något sätt?
Det heter bottenkonkakt...
Tvätta absolut INTE av denna med vatten. Det leder bara till fuktskada.
Finsprit och tryckluft kan jag rekommendera kör vi med på jobbet
drick den spriten ni har på anovo robert va ju en i norge som snodde sånt o drack varenda helg så va han på sjukan för mag pumpning typ
har en 6280 som är lite halv trasig. men fick min nya en dag som blev en Nokia n95 bara det att jag ska lösa ut den så lär fixa pengar.. vill inte vänta tills löningen:D ehhe
Riktig skitmobil! Haft 3 st 6280 på 1år.. och tillslut tröttnade jag :p
På w300i:n som jag har haft sedan januari har underdelen (vad den nu heter) börjat glappa. Den kontakt där man sätter i headset och laddare. Det är lite irreterande. Någon som vet om det kan hjälpa att tvätta den delen på något sätt?
Det heter bottenkonkakt...
Tvätta absolut INTE av denna med vatten. Det leder bara till fuktskada.
Finsprit och tryckluft kan jag rekommendera kör vi med på jobbet
Nä, vatten är inget jag tänkt testa med, men finsprit och tryckluft borde jag nog testa. Tack för det svaret