Ursäkta? Har aldrig haft med dom att göra och kommer aldrig att ha det heller. Bara du som tror att volvo folk MÅSTE vara med i den klubben mwoahaha. Så fel........
hobbyrunk = oansvarig slapptask = latmask Jesus = något overkligt pungkrockare = homosexuel slynmonster = något irriterande radioaktiv flensbebis = någon som beter sig konstigt nätad kassler = tjockis
Blarren = ord som jag och min morbror kallade varandra. Har ingen speciell betydelse, men han förklara sen för något år sedan att har en väldigt lik betydelse av ordet "narr". En förlorare. Min morfar (hans pappa) spelade ett kortspel som kallades för blarren, den som förlora var blarren Så.. ända sen dess har jag använt ordet blarren som ett ord utan betydelse när man saknar ord //Mvh V
I kortspelet Kille är Blarren det lägsta kortet, trippelnoll. På kortet är det en ful lodis.
om man kanske e lite snurrig i bollen så kanske man har TPL.= tomtar på loftet.
mördarsnigel= övningskörningselev. (livsfarlig å långsam) bella= trilla/ramla klappträ= dumhuvud fan va du "strir"= snacka skit fan va du "shecker"= muckar gräl