Har gjort en liten gaddning så ja tänkte att d kanske är någon som tycker det är roligt och se den... den är verkligen inte klar, kommer bli hela armen med delar och bröte... har nästa tid den 18/5 så om någon är intresserad så kan d ju kanske komma upp fler bilder då? Mvh Bjurra
Fan va najs! Själv har jag det ryska ordet för skorpion i slutet av nacken. Kolla bilderna här i forumet. Dom ska finnas där någon stans
Bjurra skrev:
Har gjort en liten gaddning så ja tänkte att d kanske är någon som tycker det är roligt och se den... den är verkligen inte klar, kommer bli hela armen med delar och bröte... har nästa tid den 18/5 så om någon är intresserad så kan d ju kanske komma upp fler bilder då? Mvh Bjurra
Var uppe i Stockholm förra fredagen och blev gaddad, var en kille från staterna där på besök och gjorde lite jobb, en sittning på fem timmar och fem minuter, de sista två timmarna var lite plågsamma kan man säga.
Var uppe i Stockholm förra fredagen och blev gaddad, var en kille från staterna där på besök och gjorde lite jobb, en sittning på fem timmar och fem minuter, de sista två timmarna var lite plågsamma kan man säga.
Nu har jag äntligen laddat kameran för o uppdatera lite på vad som händer på vänsterarmen.. nu är det bara resten av armen kvar Plockat från omslagen av Master of puppets och Ride the lightning
Har ett kort med bara linjer men detta är iaf efter sittning nummer två
Sen va jag tvungen o fylla ut lite utrymme mellan den nya o gamla gadden, så blev lite blixtar alá Ride the lightning omslaget
Aaarrgh!! Legat med vaden under nålen sen strax efter 11 o nu e klockan snart 14.. Ett tag kvar (1timme?!) o sen får man se hur det ser ut o vad det blev. har inte kollat på skissen innan o kollade inte när vi satte stencilen, jag vet bara ungefär vad för huvudmotiv det är.. Ska bli sjukt intressant!!!
Min tatuering. Står: Follow me, i'll follow you sister. Alltså det är en syster tatuering och min lillasyster har en likadan. Ska skaffa mig fler tatueringar men vet inte riktigt vad jag vill ha