Tänkte kolla lite vad folk jobbar med kan ju skriva vad ni jobbar med, hur länge ni jobbat just där, om ni trivs bra med arbetskamrater och chefer osv sen är det ett enormt plus om ni slänger upp ett par bilder på eran arbetsplats om detta är tillåtet.
Känner igen dig ju! Gick du på Vänergymnasiet i mariestad förut? Har sett både dig o Scanian ett par gånger i sommar ;D Själv läser ja andra året på transport och ska även jag köra lastbil.
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Här är min arbetsplats. Tycker det mesta är bra dock så vill jag flytta ifrån kommunen fortast möjligt. Synd att det inte finns alltför mycket jobb bara
Jobbar som Bilrekondare på www.carwashcity.se i stockholm. Trivs skit bra. schyssta kollegor och chef. Ett + är att man får köra jävligt fräscha bilar. T.ex Spritnya Ferrari 430 och 360 Spider, Bmw M6, Hummer H2, Olika Porschar, Mercedes CLS 320 och SLK 55 AMG och sånna roliga grejer:) hehe. Tyvär inga bilder tagna men kanske lägger upp i veckan.
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
snickarlärling, åt gerry karlsson eskilstuna.. vantrivs så in i norden.. så ska byta va de lider, firma till att börja med, om inte de duger så skolar ja väll om mig till något inom bilar.. då de finns mer intresse där!
Jobbar som lastbilschaufför på Uppman transport i Söderhamn. Jag delar min lastbil med två andra, och tillsammans ser vi till att bilen rullar i stort sett hela tiden mellan Skåne och Jämtland.
Styckelastning på DHL i Sundsvall.
Flakbyte på gång i Östersund.
Lastning av lite blomvagnsreturer till Skåne.
Då har mörkret lagt sig och det är dags att ge sig ut i natten med riktning Skåne.