Det här med bilstyling har väl gått för långt i min mening, tex vi tar en toyota celica som ex,
kan man verkligen va nöjd med sin toyota celica om man byter ut allt utvändigt nästan allt invändigt slänger på eftermarkands stötfångare runt om några kjolar som släpar i marken, en jättevinge bak som inte följer några linjer alls så man tillslut inte ens ser va det är för bil ? Till och med byter lampor fram, det tycker jag inte är styling det är att försöka få sin bil att se ut som något annat och då e man helt enkelt inte nöjd med bilens utseende i mina ögon. Varför inte köpa en bil som redan ser bad ass ut från början för alla pengar som all plast kostar ?
Undra hur MÅNGA som vet att slänga på en enorm vinge bak på bilen kan dra ner prestandan, och det rejält.
Att slänga på en liten diskret spoiler fram tex som följer bilens linjer e en sak och helt okej i mina ögon.
Men alla dessa bilar som man knappt längre ser va det är för nått
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Har man en fet bil från grunden så räcker det bara med ett par fälgar å en grym sänkning.
Men iallafal ja tro inte folk e nöjda med sina bilar som " förstör" dom.
Vissa bilar hade kunnat va "feta" med bara en sänkning och e par fina fälgar.
Nu kommer alla som har "stylade" bilar hoppa på mig å rösta ner min bil för att ja själv inte har en stylad bil och skrev detta, men jag bryr mig inte om rösterna på dennna sidan så.. go ahead
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
OCH jag tycker verkligen det borde finnas en klass för dom som vill tävla för "cleana" bilar.