_Spawned_ : Jo om man jämför med en traditionell projekttråd så avviker min en del. Jag vill att alla ska vädra sian tankar och åsikter och givetvis förekommer då en massa annat skitsnack! Jag gillar det och det är min tråd!
Men som jag sagt så kommer det dyka upp mer bilder och så vidare så fort jag fått bilen inreggad! Tack för din åsikt btw!
Börjar med en överblick på bilen där den står i sitt garage och väntar på alla sina nya delar!
Senast vi var i garaget passade vi på att byta slangen till dumpventilen som var för kort och gick av redan vid tredje provkörningen
Dessa delar låg och väntade på mig i broderns garage häromdagen. Direkt från "Bernts Billackering AB". Det är alltså den nylackade bakkjolen samt vingen. Det övre bladet på vingen saknas dock då det skall lackas svart!
Jag passade ju även på att handla in en bas samt ett mindre steg (som är tänkt att driva det framtida framsystemet). Prylarna är av märket Arizona Eagle och det handlar om en tio tums bas samt ett två kanaligt monosteg!
Tänkte även passa på att flasha mina tre svarta garaget.org dekaler som man mottog i veckan på grund av att man tittade in på topp 250 listan en snabbis, rätt kul
Var i Vingåker igår på deras Factory Outlet med min sambo. Vi firade förövrigt ett år som förlovade igår Hur som helst hann vi ta en sväng förbi RealCar som har sitt postorder lager samt en mindre butik i utsidan av staden. Jag inhandlade två mätare, en laddtrycksmätare samt en oljetemperaturmätare. Fick även chansen att spana in deras helgrymma Skyline, snacka om bil!!!
vill du ha ett tips köp ett par 165 breda 15 tummar och vinterdäck till, har du hela vintern räddad, snön kom nu satan va skoj att lägga upp den i 100 blås med vanliga däck
Glömde visst att tillägga en liten sak. Var på Feltema (Biltema) och handlade lite idag. Förutom två paket hundbajspåsar inhandlade jag ett paket E-märkta Mega Blue Xenon look H4 lampor. Tycker att Biltemas lampor fungerar kanon bra! Rätt snyggt dessutom med ljusare look på skenet!
Glömde visst att tillägga en liten sak. Var på Feltema (Biltema) och handlade lite idag. Förutom två paket hundbajspåsar inhandlade jag ett paket E-märkta Mega Blue Xenon look H4 lampor. Tycker att Biltemas lampor fungerar kanon bra! Rätt snyggt dessutom med ljusare look på skenet!
hmm låter intressant.. lägg gärna upp bild på strålkastarna med feltema lamprna! jag funderar på att byta till h4 lampor med vitare sken.. kan ju lika gärna köpa därifrån om dom funkar! Mvh Mats
Griffin: Jag skall försöka få dit dem så snart som möjligt och ladda upp en bild! Men jag kan faktiskt nästan med all säkerhet säga att resultatet kommer att bli bra. jag ahr bara haft bra erfarenheter av deras lampor!