Se till så att ström kablarna inte ligger i närheten av någon lågnivå. Sen kan det räcka med en gröve jord kabel eller att bara kolla så att den jordar 100%
Kör lågnivåkablarna på vänster sida, eftersom huvudströmmen till batteriet går på höger sida. Sedan jorda ordentligt i reservhjulsbaljan ex, finns ett par bra skruvar där nere.
Har en Kondensator på 50Farad. Och det är inte felskrivet. 50Farad. Alla signal kablar är dragna i mitt konsolen. batteriet ligger i skuffen.
ljudet finns där hela tiden när bilen är igång och blir inte högre om man höjer volymen....
Har du en 50 farads konding rekommenderar jag att du säljer den och tar de tusenlapparna och lägger på lite nytt skärmat kablage och en 1farads konding istället
Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.
Har en Kondensator på 50Farad. Och det är inte felskrivet. 50Farad. Alla signal kablar är dragna i mitt konsolen. batteriet ligger i skuffen.
ljudet finns där hela tiden när bilen är igång och blir inte högre om man höjer volymen....
Har du en 50 farads konding rekommenderar jag att du säljer den och tar de tusenlapparna och lägger på lite nytt skärmat kablage och en 1farads konding istället
aja kan bara ge tummen upp
men felet är ju givetvis jordanslutningen till steget