Vad åkte du i för fordon på studenten? Något ut över det vanliga? Nu är det inte långt kvar så dags å börja fundera
Kanske finns en sådan här tråd innan.. Jaja
Själv skulle jag få åka en Pontiac Trans Am -78. Glad var man..ända tills veckan innan, då man får ett samtal där de säger att de voltade och totalkvaddat den. Blev till att åka 940 hem i stället. Woho...
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Har inte tagit studenten av medicinska skäl. Men jag har kört en massa stundenter och bröllopspar. Mest i lånade bilar, som '64 Cadillac cab, '59 Pontiac coupé, '76 Pontiac Trans Am, bl.a. Men när brorsan tog sin student fick jag köra runt på fyra av tjejerna i hans klass i min gamla '89 Vectra. Det gillade dom minsann!
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
skall köra brorsan med min mustang, men när jag tog studenten åkte jag en jaguar... men seriöst använd ingen bil ....tråkigt gäller att alltid vara hårdast se om du känne rngn som kan köra en grävskopa eller liknande o sminka den eller det ultimata en stridsvagn
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Fixa ett flak me d bästa polarna du har i plugget och sidan om.. massa brudar! måste du ha med:D Jag Fixade vårat flak med musik och Dj så mycket roligare att stå där tillsammans hoppa, supa o ba Ha d Bäst.
Ps. vet dock inte om det kommer vara lagligt med flak det här året.. men om man får så tycker jag absolut att du ska satsa på flak och inte en Fet bil att sitta själv i.. du kommer känna dig liten sen när du ser hur kul alla andra har d på flaket;)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!