2709
Sök

Det mesta du garvat i hela ditt liv !???

312 Inlägg
10 september 2007
Trådstartare
big_smile  själv e jag osäker, kan mycke väl vara när jag kollade på Austin Powers Goldmember! ni vet när han står bakom skynket o råkar göra alla roliga skuggor, då sprutade tårarna rejält asså lol

själv då?  det här kan nog bli en kul tråd big_smile

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
10 september 2007
vet inte riktigt det mesta, men skrattade som fan för ett tag sen när jag var hos en polare så kom det en yamaha DT med 4 pers på uppöver en backe, så trodde dom att dom var cool typ... då skrattade man gott åt dom tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

115 Inlägg
10 september 2007
inledningen till "a night at the roxbury" låg dubbelvikt på golvet och skrattade.. skön känsla.. tog säker 5min innan vi kunde börja se filmen igen..

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
11 september 2007
Jag lurade min kompis att äta vägsalt en gång, det var rätt så jävla kul ! ^^

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
11 september 2007
Typ för ca 3 år sedan. Hade raggat upp en brud osv på en hemma fest så sluta det hemmos henne, Men när det väl var action så lät hon som ett jävla marsvin och jag stannade mitt i allt o börja skratta så tårana kom & hon blev ledsen & sur o jag fick inget mer av henne.

C H E V R O L E T <3

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
11 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:
Typ för ca 3 år sedan. Hade raggat upp en brud osv på en hemma fest så sluta det hemmos henne, Men när det väl var action så lät hon som ett jävla marsvin och jag stannade mitt i allt o börja skratta så tårana kom & hon blev ledsen & sur o jag fick inget mer av henne.

Gjorde en ganska go skrattattack när jag läste detta!
Kommer inte riktigt ihåg men en var ju när Ben Affleck drar korken rätt på snoken i Pearl Harbour! Tror jag spolade tbx 10 ggr! Den är klockren!
Annars var det när kompisen berättade när han satte på en brud i ..umpan och hade ett majskorn under förhuden! En annan skrattade som fan men det var inte nog med det! En annan hade förmodligen hållt käften i det läget men han kläcker! För fan tuggar du inte maten innan du sväljer? Då kiknade jag!
Senast redigerat av MikeAero (11 september 2007)

-Mike-

9 108 Inlägg
11 september 2007
Det var när en tjej på jobbet undrade vad vi skrattade åt när jag pratade med några polare om olika ställningar och ordspråk i sängen.
Då berättade jag helt sonika det senaste vi sade och det var "bit i kudden nu stumpan, för nu flyttar pappa upp en våning". Då svarar hon som om det vore ingenting "jaha, ja men den har jag ju hört förr". Jag kopplade helt fel och vek mig av skratt tillsammans med alla andra som hörde wink Tog ett tag innan vi kunde fortsätta jobba.

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
11 september 2007
Har säkert garvat mycke flera ggr, men en gång när vi satt >ute> hos svärmor.
Sonen *1 1/2 år häller sand o grus på "mammas" byxor o skrapar runt det med handen...
Repeterar säkert 10 - 20 ggr. o står o gapskrattar. Tror alla tyckte det var kul, fast mest han.. hehe   =I:>)

Saaboholic
3 129 Inlägg
11 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:

HAHAHAHA! klockren big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

57 Inlägg
11 september 2007
Jackass får mig alltid på fall!! specielt 2an..tex, när weeman står framför två båtar som drivs av en kraftig vindfläkt och när den gasar på fullt, så vecklar han plötsligt ut en fallskärm så att han blir kastad minst 30m...tog ett tag innan jag återämtade mig från den...
Senast redigerat av Siaaa (11 september 2007)

7 100 Inlägg
11 september 2007
svullo grisar vidare smile
den filmen fick mej att skratta ett antal timmar,såå jävla goo:D

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

President över Brinkland
465 Inlägg
11 september 2007
på en svenskalektion, yikes vi satt och va grymt fula och vi hade en halvtimme långt skrattanfall. då blev vi utkastade^^

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

892 Inlägg
11 september 2007
Hmm, tja jag minns 2 tillfället då jag skrattade så jag grät. smile

Första var i filmen Cops (stavning), då allt har gått åt helvete, de springer och flyr, och helt plötsligt måste en av dem stanna och skita mitt i skogen, fastkedjad i sin polare. lol

Sen har vi det avsnittet av Top Gear då Clarksson bygger en stuga av en bil, och "Hamster" och "Cpt. Slow" ska ta den runt test-banan. Var lagom övertrött när jag såg det med, så jag höll på att dö där! big_smile
(om ni inte sett den, enjoy! http://www.youtube.com/watch?v=kG10Ha5sdfU)

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
11 september 2007
har haft så många otroliga skrattattackar och minns knappt vilken som är den bästa..tongue

Hojmek
748 Inlägg
11 september 2007
Children-Of-Bodom skrev:

HAHAHAHAHA big_smile

195 Inlägg
11 september 2007
MilleN skrev:
Det var när en tjej på jobbet undrade vad vi skrattade åt när jag pratade med några polare om olika ställningar och ordspråk i sängen.
Då berättade jag helt sonika det senaste vi sade och det var "bit i kudden nu stumpan, för nu flyttar pappa upp en våning". Då svarar hon som om det vore ingenting "jaha, ja men den har jag ju hört förr". Jag kopplade helt fel och vek mig av skratt tillsammans med alla andra som hörde wink Tog ett tag innan vi kunde fortsätta jobba.

hahaha den var riktigt kul big_smile

326 Inlägg
11 september 2007
Senaste ordentliga skrattet var nog senast idag när jag läste om Tv-läkaren Carl Trollius som dömts till 3.5 års fängelse för våldtäkt. Själva händelsen är inte rolig men hans försök att förklara sig går nog till avdelning för otroligt dumma bortförklaringar.

Han hävdar att han lider av ofrivilliga smärtsamma erektioner och måste onanera, som han gjorde strax innan kvinnans besök. Han fick utlösning i handfatet och tvättade sig med tvål och vatten. Men han bär tajta bikinikalsonger som gör att snoppen ligger uppåt, och han fick lite efterutlösning som hamnade på magen. Där kliade han sig så sperma hamnade på handen, och under ingreppet på kvinnan har han omedvetet fört in sperman i kvinnans slida. En stund senare städade han lite i salen och då även fört över sperma på kvinnans trosor.

Helt otroligt vilken fantasi en del har, fullständigt sanslöst. tongue

fotointresserad
2 307 Inlägg
11 september 2007
Har ju hänt flera ggr att man bara börjar skratta å inte kan sluta.. men kommer speciellt ihåg en gång under sista året i gymnasiumet då jag och en polare skulle hålla ett föredrag om USA och främst New York. Gick bra till en början men sen av nån helt oförklarlig anledning började jag småskratta vilket fick den andra att börja med och då han skratta så fult blev det bara värre och jag fick en rejäl skrattattack. Lyckades sansa oss och jag började berätta vidare i nån sekund innan jag började skratta igen.. slutade med att vi fick avbryta redovisningen och gå och sätta oss istället då vi inte kunde fortsätta utan bara av ingen anledning alls stog oss skratta =P

12 086 Inlägg
11 september 2007
Beeveel skrev:
big_smile  själv e jag osäker, kan mycke väl vara när jag kollade på Austin Powers Goldmember! ni vet när han står bakom skynket o råkar göra alla roliga skuggor, då sprutade tårarna rejält asså lol

själv då?  det här kan nog bli en kul tråd big_smile

När jag såg hans andra film på Bio,. när de va i tältet o de såg ut som hon drog ur ett tennisracket ur hans röv.. då skratta jag så de inte finns ord för de, jag va inte långt från att gå upp i ångor av ansträngning. Sätt samma sekvens efter utan samma reaktion, men då va jag antagligen mottaglig för den humorn smile

12 086 Inlägg
11 september 2007
ILarsaI skrev:
Senaste ordentliga skrattet var nog senast idag när jag läste om Tv-läkaren Carl Trollius som dömts till 3.5 års fängelse för våldtäkt. Själva händelsen är inte rolig men hans försök att förklara sig går nog till avdelning för otroligt dumma bortförklaringar.

Han hävdar att han lider av ofrivilliga smärtsamma erektioner och måste onanera, som han gjorde strax innan kvinnans besök. Han fick utlösning i handfatet och tvättade sig med tvål och vatten. Men han bär tajta bikinikalsonger som gör att snoppen ligger uppåt, och han fick lite efterutlösning som hamnade på magen. Där kliade han sig så sperma hamnade på handen, och under ingreppet på kvinnan har han omedvetet fört in sperman i kvinnans slida. En stund senare städade han lite i salen och då även fört över sperma på kvinnans trosor.

Helt otroligt vilken fantasi en del har, fullständigt sanslöst. tongue

Asså man måste ju va störd i huvet för att seriöst lägga fram ett sånt argument i en rättsförhandling.

Sök