3145
Sök

Det mesta du garvat i hela ditt liv !???

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
12 september 2007
När man ska ligga å sova å så nån kompis ligger å pratar i sömn å låter helt cp tongue

Finns så mycket mer men man kommer ju inte på..

1 997 Inlägg
12 september 2007
Aerodynamik skrev:
Galad8 skrev:
Aerodynamik skrev:
Jag garvar hela tiden, vet inte vad som är roligt längre. lol

Nu är de nå allvarligt fel tror ja. men ja börja skratta av de du skrev HAHA lol .
Jaasi så de kan gå, finner inget roligt i texten men skratta gjorde ja lol

Kul att jag kan glädja någon roll

Haha aa precis tongue

671 Inlägg
12 september 2007
fyyy faan förra helgen garvade jag så sinnessjuk mycket!

var på förfest allmänt bra stämning och mycket supande.  En polare drar på crack karlsson http://www.youtube.com/watch?v=G3PluVoJzZg (nån som sett?)  och andra remixer... Och jag bara avlider av garv!!! Visst den är ju skapligt kul när man ser den nu... men då höll jag seriöst på att svimma... garvade konstant i 30 minuter hade svårt att andas... vad dom än sa så garvade jag. Helt sjukt å det gick inte att sluta. Så jävla underbar känsla. lol

Second is the first loser

"audiot"
287 Inlägg
12 september 2007
haha; mycket roliga grejjer fan här. Men en sak kommer för alltid få mig att garva när jag tänker på det. Jag och ett gäng polare spelar en hel del dator och annat tjaffs och efter många rundor av olika klanbaserade-döda-varandra-spel så säger polarn

"Fyfan grabbar, har ni provat att äta ögonkladd någon gång, sånt där skit som man kan plocka ned ur ögonen liksom, det smakar verkligen satan"

Vi typ hajja till ett ögonblick sen frågade jag

"öööh, nää, varför gjorde du det för?"  Då svara snubben rakt ut

"Näfan, jag trodde att det var snor" 

hahahhhaahhahahaha  (snubben är typ 19 bast)
Senast redigerat av oumi (12 september 2007)

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

Laddtrycks-narkoman. medlem nr: 82
426 Inlägg
12 september 2007
det var nog i nyårs när jag tände en raket som vände och for in i trapphuset hos polaren. det var precis att den han in mellan dörren innan den stängdes.

/Street

7 120 Inlägg
12 september 2007
Nu kom jag på en sak jag garvade skitlänge åt!

[video]http://www.garaget.org/video/6dobnpjazog1[/video]

Haha,första gångerna jag såg den trodde jag att jag skulle dö av skratt. lol

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
12 september 2007
Aerodynamik skrev:
Nu kom jag på en sak jag garvade skitlänge åt!

[video]http://www.garaget.org/video/6dobnpjazog1[/video]

Haha,första gångerna jag såg den trodde jag att jag skulle dö av skratt. lol

hahahha tongue

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

312 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
oumi skrev:
haha; mycket roliga grejjer fan här. Men en sak kommer för alltid få mig att garva när jag tänker på det. Jag och ett gäng polare spelar en hel del dator och annat tjaffs och efter många rundor av olika klanbaserade-döda-varandra-spel så säger polarn

"Fyfan grabbar, har ni provat att äta ögonkladd någon gång, sånt där skit som man kan plocka ned ur ögonen liksom, det smakar verkligen satan"

¨
HAHAHAAHAHAHHAHA ROFLMAO HAHAHAHHAHAHAAH!!!!!

Life is what you make it. And if you don't make it who's gonna make it for you?

7 120 Inlägg
12 september 2007
Beeveel skrev:
oumi skrev:

¨
HAHAHAAHAHAHHAHA ROFLMAO HAHAHAHHAHAHAAH!!!!!

HAHAHAHHAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
12 september 2007
Den gången pappa tog en lampskärm å satte på huvvet å tryckte på lysknappen å sen sa "de lyser inte" ligger ju ganska bra till tongue

En annan gång skulle han skjuta av en miniraket på en nyårsafton. Den rakten gick dock inte uppåt, utan över gatan, mitt framför tårna på två äldra tanter som var ute på promenad, sen landa raketen i en snöhög alldeles bredvid dom, och en meter bakom dom så small den å tanterna hoppade till. 10 meter bort stog ja å fnissa lite, å pappa konstaterade snabbt att de inte var nåt för han, så han smög in big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

321 Inlägg
12 september 2007
kohler skrev:

var på förfest allmänt bra stämning och mycket supande.  En polare drar på crack karlsson http://www.youtube.com/watch?v=G3PluVoJzZg (nån som sett?)  och andra remixer... Och jag bara avlider av garv!!! Visst den är ju skapligt kul när man ser den nu... men då höll jag seriöst på att svimma... garvade konstant i 30 minuter hade svårt att andas... vad dom än sa så garvade jag. Helt sjukt å det gick inte att sluta. Så jävla underbar känsla. lol

HAHA!! Sett den innan men mindes fan inte hur roligt den var.

-Mamma! Vad har jag fått chack-balle för? HORA!

LOL

EDIT: Kom på en sak, när jag såg filmen Anchorman och scenen när Will Farrel får sin hund dödad och ringer till sin polare och inte får fram ett ord. Asså har aldrig garvat så åt en film tidigare. För övrigt så är det en "måste se"-film!
Senast redigerat av HardCore (12 september 2007)

Maskin stundent!
218 Inlägg
12 september 2007
Beeveel skrev:
big_smile  själv e jag osäker, kan mycke väl vara när jag kollade på Austin Powers Goldmember! ni vet när han står bakom skynket o råkar göra alla roliga skuggor, då sprutade tårarna rejält asså lol

själv då?  det här kan nog bli en kul tråd big_smile

Tack! Nu vet ja vilken film ja ska se ikväll igen. Jag å en polare kollade på den här filmen första gången för x antal år sedan nu, såg scenen om och om igen så jävla oslagbar!  Garvar för övrigt åt lite av varje men vad jag kan komma ihåg så tar nog den här priset.

Ha de, Rejad

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

677 Inlägg
12 september 2007
BMW_Galen_Tjej skrev:
när jag såg denna i dag smile hahahaha http://www.garaget.org/video/44j8nn2wophd

Haha, asg!

677 Inlägg
12 september 2007
kohler skrev:

När man tittar på den där kommer massa Related videos upp. Där finns det riktigt många bra skrattpiller. Mycket politiskadebatter som är riktigt tokiga.

Sök