Om det promt måste vara en bil så hade det blivit en Koenigspecials ombyggd Ferrari F50.
Dubbelturbo och Ferrari V12 kan aldrig bli fel
Hade jag fått välja fler så hade det blivit följande kombo: Lamborghini Gallardo Superleggera Ferrari F430 Scuderia Porsche 997 GT3-RS och sist en Mitsubishi EVO X som vinterbil
så jävla fin topphastighet på 407,7 km/h och då är den 3 cm från marken ( höjden varierar pga vilken hastighet man kör, samma sak med vingen, vid 200 höjs vingen o vid 350 sänks den o då kan man inte styra längre för då får man sladd )
Omöjligt att bara välja en bil, men det jag vill ha mest av allt nu är ju en Chestnut brown/sealingwax red 23fönsters vw-lyxbuss i toppskick, så det skulle jag köpa omgående om jag vann 10mille. Skulle nog bygga ett rejält garage och köpa lite fler roliga bilar för resten av pengarna, en svart 69as corvette med svart inredning, en silvermetallic porsche 911 tidigt 70tal med röd skinnklädsel, porsche 356 silvermetallic röd skinnklädsel, Ferrari 355 F1 röd med cremefärgad skinnklädsel, och så vill jag ju ha en 356 speedster också. Listan på bilar som jag känner att jag bara måste ha är alldeles för lång för 10mille, men just nu så kände jag såhär.
Hade köpt mig en chevrolet ´camaro ss som den här: http://www.garaget.org/?car=60452 Sen hade jag lagt "lite" pengar på att trimma sen ett riktigt nice garage med allt vad man kan behöva:D Sen borde det ändå finnas en hel del pengar till annat:D
skulle nog låta chip foose eller nån annan känd bilbyggare bygga nåt riktigt extremt på en hmm.. charger, challenger, mustang eller camaro. eller varför inte en av varje
Edit: Glömde motivationen, dels är den svensk, vilket gillas men även för att det värkar var så många som crashar dom så jag skulle bevisa att det går att köra den utan att crasha o sen har den ju faktiskt varvrekordet på Top Gear! Status!