På brainiac satte de ner en tand i ett glas med cola, efter ett dygn hade tanden försvunnit(frätts bort/lösts upp) med 50%, och var kolsvart.......sedan dess slutade jag dricka mycket cola, nu är det kanske halvliter per månad... i snitt dvs.
konstigt när Mythbusters gjorde samma grej utan att det hände ett skit med tanden... men i vilket fall som helst så är det ju inte nyttigt.
hmm, man kanske borde ta prova det själv, frågan är vart man ska få tag i en tand...
På brainiac satte de ner en tand i ett glas med cola, efter ett dygn hade tanden försvunnit(frätts bort/lösts upp) med 50%, och var kolsvart.......sedan dess slutade jag dricka mycket cola, nu är det kanske halvliter per månad... i snitt dvs.
konstigt när Mythbusters gjorde samma grej utan att det hände ett skit med tanden... men i vilket fall som helst så är det ju inte nyttigt.
hmm, man kanske borde ta prova det själv, frågan är vart man ska få tag i en tand...
Boxa till nån?
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
dricker inte cola, men däremot ungefär 1 liter juice om dagen
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...