Helt beroende på va ja gör , men en sön/datorkväll, en ca 2-3 liter, ett 6-pack e lagom till en bio/film hemma de blir nog minst´en cola om dan tror ja
Otroligt att ja ALDRIG haft ett hål i hela mitt liv än...
satan vad folk kan dricka, MAX en 33cl vid filmkväll osv, kan säga så mycket som att jag dricker cola när jag äter på shell eller liknande, annars aldrig:P
Ja skall man dricka cola blir det burk, annars försvinner ju all kolsyra. Blir nog i snitt 2 burkar 33cl per dag, inte bra för tänderna. Skulle man förbränna denna mängd behöver jag gå på löpbandet 30 min (7km/h) varje dag.
Ja, fan det blir en hel del socker det Skulle jag se mängden socker jag drar i mig under en månad skulle jag säkert minska mitt coladrickande, men det är ju så j..vla gott!
Shit va mycke ni dricker, kan ju undra hur "stora" ni är, elelr hur "många" tänder ni har kvar jag dricker typ 1 glas om dagen hur mycket det nu kan vara, då det är på lunchen. Möjligen 1 burk i veckan + ett glas om dagen.
Shit va mycke ni dricker, kan ju undra hur "stora" ni är, elelr hur "många" tänder ni har kvar jag dricker typ 1 glas om dagen hur mycket det nu kan vara, då det är på lunchen. Möjligen 1 burk i veckan + ett glas om dagen.
alla tänder intackta, ikke ett enda hål, ja stor är man men jag tränar mycket 199lång och väger 120
jag ser ju inte ut som en jävla tändsticka... men jag är fan inte stor och fet, skulle mer säga lagom och har alla mina tänder kvar trots att jag dricker 2-3 liter cola om dagen, äter nästan bara skräp/snabb mat, äter en hel del chips, och ibland godis osv, men jag växer varken på bredden eller längden, inte på vikten heller för den delen.. konstigt tycker jag faktiskt
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!