2541
Sök

Nästa trend?

Os Difuntos
1 822 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Vilken tror ni blir nästa års stora trend inom styling?

Själv tror jag att vi kommer se mkt cleanare bilar utan massa onödiga skärmar överallt så som i dörrsidor och liknande. men som vanligt har jag väl skitfel säkert någon som kommer lacka hela bilen i guld hammarlack och täcka insidan med bladguld och rubiner. (hmm man kanske skull............... nä skiter nog i det)

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

7 100 Inlägg
18 september 2007
jag själv hoppas på att de kommer att bli mycket cleanare bilar precis som du sa,men de kommer väll alldrig och hända tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 174 Inlägg
18 september 2007
Tror det blir mycke cleanare bilar som du sa! tröttnat rejält på allt plasst å bling!

RS
886 Inlägg
18 september 2007
Hoppas verkligen på att det blir cleanare bilar. Astrött på alla fula cromefälgar. Kjolpaket är det väl inge fel med...bara dom är snygga. Inte såna som får bilen att se ut som ett rymdskepp.

Focus RS

Bobo
18 september 2007
Dyr sportbil räcker det är snyggt

1 302 Inlägg
18 september 2007
Tror inte det blir så många fler tränder inom styling tyvär.

Tror det börjar att gå över emot mer fokusering på motorn. hmm

Hojmek
748 Inlägg
18 september 2007
Går man på en utställning idag blir det allt mer vanligt med jätte stort av allt! Störst vinge vinner, störst fälgar, konstigaste kjolpaketet, helst så lågt att bilen inte duger till annat än att stå på en utställning. Nej mer cleana bilar! smile

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
18 september 2007
orginal stuk gissar jag på smile D.V.S styling som "inte-syns" för ett otränat öga smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

4 767 Inlägg
18 september 2007
Nästa lilla grej är garanterat en radda med vita lysdioder som parkeringsljus, som nya audibilar har. Nere i österike där vi var på den gigantiska bilträffen hade det redan slått igenom..

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
18 september 2007
Erick skrev:
Nästa lilla grej är garanterat en radda med vita lysdioder som parkeringsljus, som nya audibilar har. Nere i österike där vi var på den gigantiska bilträffen hade det redan slått igenom..

Mvh
Erick

när du säger det så tror jag med det! i en nyligen inhandlad tysk vw tidning va det tillochmed en guide hur man monterade och kopplade in sånna!! smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

Os Difuntos
1 822 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
Bump

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

terazzi
19 september 2007
clean look ;D

3 722 Inlägg
19 september 2007
clean, inga UFO'n mer tack! Därför ska ni följa min bils gång!, kommer bli den cleanaste V40'n någonsin! smile wink
Senast redigerat av Digital_Kicker (19 september 2007)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
19 september 2007
blir nog cleant tror jag! och svart nav å polerad fälgkant! känner jag på mig iaf!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

1 302 Inlägg
19 september 2007
Hörde att kooz trode att stylingen var på väg ut ur sverige.
Men det är förhoppnings vis bara en gisning som han körde på.

★★★★★
455 Inlägg
19 september 2007
jag älskar o hoppas de kommer bli fler jänkare/muskelbilar som är uppfräschade/renoverade iofs finns de ju redan massor, tänk en charger, mustang, challenger eller någon pontiac mmm..

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
19 september 2007
ozzy skrev:
jag älskar o hoppas de kommer bli fler jänkare/muskelbilar som är uppfräschade/renoverade iofs finns de ju redan massor, tänk en charger, mustang, challenger eller någon pontiac mmm..

En med samma drömmar som mig wink
En Charger med 20" krom fälgar, Lågprofil o sjjit wink

C H E V R O L E T <3

low profile
253 Inlägg
19 september 2007
Tycker inte att det finns någon speciell tränd i Sverige och kommer inte hellre komma någon heller däremot tror jag att amerikanare kan ta över här med deras gamla muslekbilar, har sett några och tycker att dom ser jävligt bra ut när dom glider längs sveavägen. OBS!! ska vara som ny ingen skrothög.

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
19 september 2007
jag hoppas att de blir mindre färger och överdriven styling överhuvudtaget, har man svart bil ska man inte sätta dekaler me 1001 färger som täcker 70% av bilen.
lite kan va alldelesl lagom ja vet att ja ska köra me bara svart o krom på min utsida
dessa på : http://texasautotrim.com/images/custom_ … _Black.jpg
o sänkning räcker för mig...

Inspiration comes standard

111 Inlägg
19 september 2007
Jag hoppas på clent men tror knappast det kommer inträffa efterssom det blir svårt då att få bilen att sticka ut ur mängden. Men vi får se, kommer nog allt från cleant till brutalt

Well baby I've been here before, I know this room and I've walked this floor

Sök