Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.
CarpeDiem skrev:Äntligen Mvh
Rinnegan skrev:Gratulerar, själv så har man en sönderslagen kolv och ett sprucket block.
Masterworks skrev:Tackar! Jobbigt med trasig motor, men det e bara att bita ihop!
Waho skrev:Åh, blev det "bara" 612 på driven? Hahaha
Waho skrev:Hahah, där fick ja mej Blir det ngn bilträff där man kan se den live då?
Waho skrev:Börjar bli lite otålig på dej, suttit och kollat in bilen i några år nu Vore fränt att få se den live
Masterworks skrev:Waho skrev:Börjar bli lite otålig på dej, suttit och kollat in bilen i några år nu Vore fränt att få se den live Kommer ut nästa säsong!
CarpeDiem skrev:Masterworks skrev:Waho skrev:Börjar bli lite otålig på dej, suttit och kollat in bilen i några år nu Vore fränt att få se den live Kommer ut nästa säsong! Jag som ville se Corvetten i år Aja, nästa säsong får det bli Mvh
BuRrE08 skrev:Hur kan man missat att du har byggt om så mkt på bilen Undrat vart du tog vägen denna bilsäsong men nu har man svaret
Alpenretter skrev:Masterworks skrev:Waho skrev:Börjar bli lite otålig på dej, suttit och kollat in bilen i några år nu Vore fränt att få se den live Kommer ut nästa säsong! Ur garderoben ?!? Jag ska spöa dig med min 50hk:s Cheva !!!